-dolly- Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Prøver å pumpe meg en del, for å spare opp et lite lager. Hvor mye mm drikker deres små som er ca 7 uker? Skal ut et par timer i kveld, og lurer på hvor mye jeg trenger å ta opp fra fryseren. Synd å ta altfor mye for å så måtte kaste, men vil jo hvertfall ikke ha for lite.... Håper noen vet
Cruella De Vil Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Min sønn på 7 uker drikker 150 ml mm per måltid (ca. 900-1000 ml. tilsammen i døgnet). Han er dog en stor gutt og spiser godt... På mme-boksene står det at barn mellom 1-2 mndr skal ha ca. 100-160 ml per måltid. Du vet vel ca. om det er en glupsk liten unge du har eller ikke? Uansett kan du jo ikke ha for lite, så med mindre du har noe mme stående for sikkerhets skyld, ville jeg tint opp så du er sikker på å ha nok. Så vet du ca. hva han faktisk trengte til neste gang.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Når mini her var 7 uker drakk han 100 ml til hvert måltid (om han orket alt). Nå er han 3, 5 mnd og drikker 150 ml:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå