MammaHåpet Skrevet 12. august 2009 #26 Skrevet 12. august 2009 ja så går jeg her...kjenner ingenting....burde jeg gjöre det? satte inn en blastocyst i går da. je ghar hört at man kan kjenne at det stikker når det fester seg. mitt skulle ha festet seg i natt eller i dag, for det er dag 6 nå, da det var 5 dager gammelt i går. uff, skulle önske jeg fikk noen symptomer....
IVFlykke?? Skrevet 12. august 2009 #27 Skrevet 12. august 2009 Jeg er på sprøyte dag 8. UL fredag. Kjenner meg som en høne. Håper det er et godt tegn. Skal vel i ilden neste uke. For oss er det 3. og siste offentlige forsøk. Så nå håper vi bare:-) kjære mamma 10 - det er først etter 5-6 dag etter innsett en kan! få stikkninger. Egget vandrer litt rundt først:-) Lykke til.. Klukk klukk til alle andre som vet hva jeg mener;)
to snart tre Skrevet 13. august 2009 #28 Skrevet 13. august 2009 Hei Jenter. Nå er jeg på 2 dag med sprøyter og syntes dette går strålende. Syntes det er er kjempe lett å sette sprøytene og ikke minst; de få bivirkningene fra sprayen er i ferd med å ta farvel:) Perfekt:) Nå gleder jeg meg til Ul fredag neste uke og ikke minst; få utt egga, få de befruktet og så gå over til å bli en "ruger". Første IVF så dette er mer spennende enn kroppen min har godt av tror jeg... He he. Forsøker å slappe av og ta ting som det kommer for å roe kroppen, men det er ikke lett når hjernen går på høygir uansett hva jeg sier til meg selv....
Gjest Skrevet 13. august 2009 #29 Skrevet 13. august 2009 Hei alle sammen!Ville bare fortelle hvor jeg er i løpet=)Igår hadde eg egguttak,fikk ut 20 egg.Uttaket var ikkje vondt i det heile tatt,var akkuratt som ein vanlig ultralyd.Idag ringte eg riksen og de sa at 4 egg var befruktet,imorra blir det innsett=)snart ruger=)
4 barns mor :) Skrevet 13. august 2009 #30 Skrevet 13. august 2009 Så bra at alt gikk bra med uttaket Ruli. Lykke til med innsett i morgen! Jeg var hos legen i dag og fikk klarsignal til å begynne med sprøyter. Så for en times tid siden satt jeg min første sprøyte og det var jo kjempelett. Faktisk så lett at jeg lurte på om jeg i det hele traff riktig.. hihi Legen mente han kunne se 14-15 eggposer, noen som vet om det er bra? Nå er det snart siste spray for dagen og så er det nattinatt. Håper det går bra med dere alle jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå