Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja så går jeg her...kjenner ingenting....burde jeg gjöre det?

satte inn en blastocyst i går da. je ghar hört at man kan kjenne at det stikker når det fester seg. mitt skulle ha festet seg i natt eller i dag, for det er dag 6 nå, da det var 5 dager gammelt i går.

uff, skulle önske jeg fikk noen symptomer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på sprøyte dag 8. UL fredag. Kjenner meg som en høne. Håper det er et godt tegn.

Skal vel i ilden neste uke. For oss er det 3. og siste offentlige forsøk.

Så nå håper vi bare:-)

kjære mamma 10 - det er først etter 5-6 dag etter innsett en kan! få stikkninger. Egget vandrer litt rundt først:-)

Lykke til..

Klukk klukk til alle andre som vet hva jeg mener;)

Skrevet

Hei Jenter.

Nå er jeg på 2 dag med sprøyter og syntes dette går strålende.

Syntes det er er kjempe lett å sette sprøytene og ikke minst; de få bivirkningene fra sprayen er i ferd med å ta farvel:) Perfekt:)

Nå gleder jeg meg til Ul fredag neste uke og ikke minst; få utt egga, få de befruktet og så gå over til å bli en "ruger".

Første IVF så dette er mer spennende enn kroppen min har godt av tror jeg... He he.

Forsøker å slappe av og ta ting som det kommer for å roe kroppen, men det er ikke lett når hjernen går på høygir uansett hva jeg sier til meg selv....

Skrevet

Hei alle sammen!Ville bare fortelle hvor jeg er i løpet=)Igår hadde eg egguttak,fikk ut 20 egg.Uttaket var ikkje vondt i det heile tatt,var akkuratt som ein vanlig ultralyd.Idag ringte eg riksen og de sa at 4 egg var befruktet,imorra blir det innsett=)snart ruger=)

Skrevet

Så bra at alt gikk bra med uttaket Ruli. :) Lykke til med innsett i morgen!

Jeg var hos legen i dag og fikk klarsignal til å begynne med sprøyter. Så for en times tid siden satt jeg min første sprøyte og det var jo kjempelett. Faktisk så lett at jeg lurte på om jeg i det hele traff riktig.. hihi

Legen mente han kunne se 14-15 eggposer, noen som vet om det er bra?

Nå er det snart siste spray for dagen og så er det nattinatt. :)

Håper det går bra med dere alle jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...