Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy å få så mange svar så raskt. Noen som er interessert i et lite treff snart eller er det ferietid?

Jeg er på Elverum om dagen og har kanskje tid mot slutten av uka som kommer.. litt usikker på om jeg skal være her, men hvis noen har lyst til å møtes på kafè el.l er jeg åpen for å endre planer :)

Magnhild

Jeg vil gjenre treffes, har ikke kontakt med så mange her i Elverum så det er kjempefint å kunne møtes.

Litt usikker på denne uken foreløpig, dattera mi starta opp med SFO i dag og skal ha bli kjent dager denne uken. Men er inne på denne siden stadig vekk så vi kan jo prøve å avtale nærmere ut i uka ?

Annonse

Så bra at dere vil møtes!

Jeg blir værende her denne uka, så hvis noen har lyst til å ta en kaffe så kom med forslag om tid og sted. Alt fra onsdag tom. lørdag passer for meg. Neste uke vurderer jeg å reise hjem til Hallingdal da samboern jobber masse.. Jeg har anledning hele dagen da jeg har ferie for tiden :)

Gleder meg til å bli kjent!

Magnhild

Supert!

Det er jo Elverumsdagene nå, så det er sikkert litt liv i sentrum. Jeg kan bare navnet på cafe Rollo, men hvis du har et bedre forslag så skal jeg alltids finne frem :)

Du kan jo komme med tidspunkt i og med at du har litt flere å forholde deg til med to barn til. Jeg kan hele dagen :)

Det blir kjempekjekt! Gleder meg :)

Magnhild

Annonse

Veldig koselig å treffe dere jenter. Ser frem til neste møte..håper vi får tid før førstemann popper ut :)

Skal vi prøve å få til en visitt på fødeavdelingen Silje? Jeg skal prøve å sjekke ut i morgen når vi evt kan gå. Hvis de tar imot på mandager er jeg interessert i å gjøre det i morgen, for nå blir jeg som sagt borte et par uker.. hvis ikke får det bare bli senere. Jeg kan sende en sms hvis det blir i morgen så kan du jo se om du har anledning.

Vi ses jenter!

:) M

De har visning tirsdag, men da har jeg reist, så jeg vet ikke om Silje vil gå på den. Jeg satser på å få sett avdelingen første uka i september. Man må visst bestille plass, så det kan være lurt å gjøre det god tid i forveien. Hvis du vil være med da Silje så gi en lyd, så kan jeg melde oss på begge. Jeg vil gjerne har med Bjørnar og du vil sikkert også ha med mannen din går jeg ut fra? Hvis han er her i ukedagene da..

Gi meg en lyd :)

Vi satser på å ses igjen i sept. før termin min og Hege sin da? :)

Hei så lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...