Termin210307 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Etter 3 positive graviditetstester tør jeg endelig å rope ut at jeg er gravid!! Hurra! Den satt i 2.prøveperiode. Jeg har ikke skrevet noe her før, men har vært en ivrig leser. Tenkte derfor at jeg skulle dele mine symptomer med dere. -Det bynte tirsdag i forrige uke at jeg følte meg så utrulig trøtt hele tiden. Selv om jeg sov godt om natten og fikk nok søvn, var jeg likevel søvning dagen lang. - Torsdag i forrige uke fikk jeg veldig vondt i underlivet. Det murret og kjentes også ut som luftsmerter. -Etter torsdag hadde jeg jevnlig murringer i magen, slik som jeg hadde forrige gang jeg var gravid. Det stakk en del også. - Har den siste uken fått en følelse av at jeg var gravid, siden jeg var mer trøtt og litt mer sliten hele tiden. Kjenner det igjen fra forrige svangerskap. Tok neg. test tirsdag denne uken. Fikk en svak positiv cb test onsdags ettermiddag. Fikk en litt mer positiv cb test på torsdags ettermiddag og en klar og tydelig positiv cb test fredagsmorgen. Jeg har ustabile sykluser med tror jeg er 4+1 i dag. Lykke til alle sammen, håper dere følger etter til 1.trimester kjapt!
Carina har to små gull Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet Håper på å følge etter snart
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Masse masse tillykke med spiren:)¨ Kos deg videre i rugerperioden:) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå