sommerbaby! Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 opplever dere at kontrollstreken alltid er bredere enn teststreken? min er alltid det, men strekene var like sterke som noen dager siden. temmelig like i dag og.. bli helt tullete av dette er på dag 18 nå, forrige syklus var 36 dager. testet også etter el forrige mnd, men fant den ikke :S
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Har ikke noe fasitsvar å gi deg...... Men jeg har bestemt meg om spiren ikke sitter denne pp`n skal jeg kun bruke CB digital tester her etter!!!! Synes det er så mye styr med all denne tydingen. Har bestemt meg for at jeg heller skal bruke litt mer penger på de testene, og slippe all denne frustrasjonen:/ Har kjøpt meg på nettet en slik Clearblue fertility monitor, har ikke tatt den i bruk da jeg hadde slike andre strips liggende:) Håper det ordner seg snart:) Men det er jo flere leger som sier at vi ikke skal henge oss så mye opp i EL testene, noen har eggløsing men slår ikke ut på testen. Blir dette er stort problem for deg, ta kontakt med lege og ta blodprøver istedenfor:)
superspent75gravid Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Teststreken på billigtestene mine er bestandig smalere enn kontrollstreken. Jeg tror ikke det har noe å si, for det er jo fargen man skal sammenligne;) Strekene skal være like sterke eller sterkere enn kontrollstreken. Lykke til;))
sommerbaby! Skrevet 1. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2009 takk for svar =) da tror jeg jaggu at el er like rundt hjørnet jeg! streken var temmelig klar ons og tors, men også i dag.. da vet ihvertfall jeg hva jeg skal sysselsette meg i de neste dagene fremover har ogsåt hatt sex i går, og 2 dager før der. da får gubben holde seg hjemme noen kvelder
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Supert:) Har lest et sted at det aller beste er å ha sex på forhånd før egget slipper, slik at de små svømmerene ligger og venter på egget:))) Lykke til iallfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå