Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 jeg har en baby på 5 måneder,og jeg er blitt gravid igjen. har tre barn tilsammen er i uke 7..jeg har hørt at ibux kan fremkalle abort. har tatt 4tabletter på 400gr på torsdag,4 på fredag og har tenkt å ta fire tabletter idag, men ingen ting skjer. er det noen som vet hva jeg kan gjøre hjemme for å fremkalle et abort.spise noe eller trening. jeg har en time på onsdag for undersøkelse.men jeg vilabortere så fort som mulig.
Sharlis Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Dette synes jeg er virkelig helt forferdelig det du gjør. Du er klar over at det er et liv du har inni deg?? Det minste du kan gjøre for det barnet du bærer på, er jo å minimisere smerten h¤n må gå igjennom ved å avslutte livet til h¤n. Jeg kan ikke forestille meg engang, den smerten du påfører det lille livet du har inni deg..bare for at du ikke ser babyen din, så betyr det ikke at du kan misshandle den mens den ligger inni deg. Nå ble jeg skikkelig lei meg, og mine tanker går ut til babyen du har i magen:(
Trultemor73 Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Hei! Hadde jeg vært deg ville jeg heller ha fått de tablettene som skal til hos lege. Hadde det vært noe vi kunne ha gjort hjemme, hadde vi nok vist om det. Er sikkert verken bra for deg eller fosteret og ta så mye Ibux, men jeg tror ikke det fører til abort.
caaree Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Hei:) Å spise så mange ibux funker sannsyneligvis ikke, det er mer sannsynelig at det tar skade på deg, det er iallefall ikke bra! Skjønner godt at du er stresset,siden du har en 5 mnd gammel baby, men om du er i 7 uke får du jo ta abort uansett, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du stresser sånn med dette? Dessuten, om du hadde lyktes med en "hjemmeabort"..må du huske at det allerede er fare for komplikasjoner ved abort om du gjør det "profesjonelt", så da kan du tenke deg hvor farlig det er å prøve på dette selv. Ikke misforstå, jeg skjønner at du er stresset,og at det er en vanskelig situasjon. Men jeg råder deg virkelig til å få årnet dette på den måten det er meningen at det skal årnes på! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå