Gå til innhold

Kom igjen, jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....bli med meg inn på 1.trimester!

Testet nemlig positivt i går og i dag. Svak strek, men godt synlig begge gangene. Akkurat som forrige gang!

Mine symptomer:

-Prikking i brystene og litt mensmurring ca 5 dpo.

-Oppblåst og veldig treg i magen ca 7 dpo.

-Blødende tannkjøtt ved pussing av tenner ca 9 dpo. (sånn var der forrige gang også)

- Litt melk i brystene ved ca 9 dpo.

-Ordentlig mensmurring, vondt(!) i korsryggen, ståling nedover beina, og tunge og litt ømme bryster fra ca 9 dpo.

Har også følt meg irritert og humørsyk i noen dager, og det skal ikke så mye til før jeg blir sint.

Har også opplevd at jeg har litt mer spyttsekresjon enn vanlig.

Må også nevne at jeg ikke har brukt eggløsningstester eller noen annen form for "hjelpemidler". Er så heldig at jeg kjenner når jeg har EL. Men jeg trodde at vi måtte ihvertfall gjennom 6 pp slik som forrige gang.

Er kjempeglad og spent!

Håper dere følger etter meg snart! Kan jeg, kan dere :)

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så mye <3 kos deg med tiden fremover :)

Skrevet

gratulerer sååå mye:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kommer etter så fort jeg kan ;-)

Skrevet

Gratulerer :-)

jeg også SKAL komme etter snart ;)

Skrevet

Gratulerer! :)

Hvor mange DPO testet du positivt?

Skrevet

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner. Håper virkelig det klaffer for dere snart også. Jeg testet positivt igår (11dpo) og idag (12dpo). Min IKM er på mandag. Klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste. Kom hjem fra ferie igår kveld, og da var det det første jeg gjorde.

Skrevet

Gratulerer så masse med spire :) Håper på å følge etter snart :)

Skrevet

Så hyggelig, masse massetillykke med spiren:)

Da er du den første av oss med IKM i uke 32 som tester positivt.......håper det er mange av oss andre som kommer etter:) Du får holde av plasser til oss på 1. trimester.....hehe

Kos deg videre i rugeperioden:)

Klem fra

Skrevet

Okei :)

Jeg har ikke IKM før fredag eller lørdag, så det er vel litt tidlig å teste enda.. Men har veldig lyst å gjøre det likevel, utålmodig her... ;)

Lykke til videre i 1. trimester, krysser fingrene for at vi er flere som følger etter i løpet av uka :)

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til videre :) tror ikke jeg kommer med denne måneden, men har stor tro på neste!! skal uansett teste om ikke mensen er kommet til neste fredag.

Skrevet

Gratulerer så mye.

Skrevet

gratulerer så mye!!! håper jeg kan følge etter, har IKM ca 9 august..om en uke og tror ikke jeg skal teste før da..mulig jeg tipper inn i IKM uke 33 også, ikke helt oversikten...testene ligger i skuffen og jeg har så lyst å teste bare for å se om den kanskje slår ut... huff disse dagene mellom EL og IKM er grusomme...

Skrevet

Holder av plass til dere på 1. tri, så her er det bare å strømme på :)

Tusen takk for gratulasjoner! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...