Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg har veldig lyst..Når da??Hadde vært kjempe koslig da..
☆lieela Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 I går da jeg kjedet meg vel ;p, er jo aldri noen på den chatten!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Hehe,i know.. Men vi må klare å arangere en kveld ja..Hadde vært veldig moro da... Ska vi ta en bytte tjeneste nå??har litt tid nå,kan spå deg med engang hvis du vil spå meg?? jeg er født 171079 lurer på ang kjærlighet og fremtid ,om du får noe sp opp på meg.. Send meg gjerne svaret på mail [email protected] (jeg svarer deg tilbake på mail,slik at du kan få litt privat liv.,litt viktig det å mener jeg
☆lieela Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Jupp, det hadde vært supert! Ser du har chat på siden din også, har ikke lett etter den enda jeg, men så at det var mange som ikke fant den: ) Akkurat nå har jeg veldig dårlig tid, har sovet altfor lenge i dag, har hatt barnefri i natt-og skal på Ikea å handle i dag med moren min ;p MEN, jeg kan se på deg når jeg kommer hjem da : ) Første som kom til meg her er utenlandsreise eller kanskje t.o.m et lengre opphold..kurs kommer også, men vet ikke om det har noen sammenheng. Sier det deg noe? (såpass kan jeg vel skrive her inne) resten kan jeg ta på mail Om du vil se på meg så bruker du vel kort? Har da noen spm på lager, som alltid ;p 1: Når kommer neste barn? (Jeg føler selv at jeg er i en fruktbar tid og det kan vel egentlig klaffe når som helst nå, men jeg tror ikke jeg selv er helt klar for å bli gravid igjen ..og at det blokkerer. Tanke-blokkering, om du skjønner? Jeg føler også at nestemann, uansett når den kommer-er en gutt. 3-4 andre sier jente..får du opp noe på det også? 2: Når finner jeg en ny jobb? Evt, burde jeg starte egen bedrift? (Har tenkt på det en stund, og her om dagen kom mamma og spurte meg om jeg hadde lyst til å starte med henne) 3: Blir det en ny valp på meg innen 3 mnd? (Har planer om å utvide familien, men lurer på om den valpen som kom i kullet er rett valp? Det kom totalt 4, 3 gutter og 1 jente, jeg skal ha jente så tok egentlig det som et tegn: )) Ellers om du får opp noe ang hva som helst annet. Lurer litt på selvutvikling også, jeg har hatt sterkere tanker og syn enn vanligvis og alt har stemt..gjelder dagligdagse ting, alt fra positivt til veldig negative ting, begynner nesten å bli litt skremt. Jeg vet jeg måtte lære å stole på det som kom til meg, så jeg begynte å dele tankene med andre og da innså jeg at alt stemmer helt ned til minste detalj, er det kanskje derfor det kommer så sterkt? Oj, dette ble langt : ) Svar gjerne på mail, men det er ingen tvang i grunn. [email protected]
Gjest Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Da ska jeg ta deg idag...Ska bare vaske ferdig stua her,samt starte på middagen til unga,men svar har du innen ikveld ja..men du glemte å skrie din fødselsdato,,..ja,bruker tarot kort samt de følesene som kommer opp til meg,plutselig får j opp ting liksom.. Ja,forstår godt hva du mener..her er dag,så jeg for meg en svart lang bil,med kors på,,Og gjett hva som skjedde??Nabon dødd 2 dager etterpå...merkelig følelse assa,jeg hadde drukket litt vin den kvelden,så j trodde at nå måtte j slutte å drikke(var ikke full nei,men heller ikke edru)så dette 4-5 ganger den natta...mens j var våken ja, skummelt å se ting,men mann åpner seg mer hvis mann godtar sine evner.nå er nabon min død,og oldemor til barna mine.Jada,kan ikke si det er tilfeldigheter heller da..Forstår at ting skremmer deg,er mye nytt,og er vist en periode mann må igjennom..Men vi kan snakke mer om dette .. Klem
☆lieela Skrevet 1. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2009 Ble sent i dag gitt, var innom to Ikea butikker...hehe : ) Jeg skal få ryddet litt unna her, så skal jeg se på deg. Fødselsdatoen min er 040685, glemte visst den ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå