¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 3. august 2009 #26 Skrevet 3. august 2009 Hihi, så artig at du også ble sånn i dag, kjæresten min mente nemelig at jeg måtte være skikkelig rar, men da er jeg jo ikke det;) hehe... Ja, la oss bare kose oss fremover, det fortjener vi!!))
_Amanda_ Skrevet 4. august 2009 Forfatter #27 Skrevet 4. august 2009 Hehe! Ja..! Blir bare kvalmere og kvalmere jeg. Sikkert naturlig i og med at jeg er 7. uke nå, og tipper over i 8. uke i morra! Det er helt utrolig hvor lange ukene har blitt nå plutselig! Gleder meg til å få litt større mage! :-D
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 5. august 2009 #28 Skrevet 5. august 2009 Jeg også... Også sånn til halsbrann jeg har fått! hehe... Ja, jeg også, selv om jeg egentlig synes at det allerde synes godt.. Nesten så jeg lurer på om det er flere der inne.. Men var sånn med datteren min også, ble stor fort... Kos med babymage <3
_Amanda_ Skrevet 5. august 2009 Forfatter #29 Skrevet 5. august 2009 Hehe.. Det er betryggende å høre. Føler meg ganske stor i magen jeg også... Litt flaut akkurat i denne perioden der vi ikke skal fortelle det til noen, og så må jeg gå rundt med en bløt kul på magen som vitner om en sommer full av utskeielser :-p Vel, vel. Folk får fort nok vite hva som er grunnen til den voksende magen. Jeg er bare så utrolig glad for at frøet har det bra og at det tar seg plass nedi der. ) Dette er jo første gangen jeg er gravid, så det er utrolig spennende å følge med på hva som skjer med kroppen fremover, og hvordan magen min utvikler seg. Hvor gammel er datteren din, og hvor gammel er du óg forsåvidt? Selv er jeg 27 år.
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 6. august 2009 #30 Skrevet 6. august 2009 ) Datteren min er 12 år, og jeg selv er 30 år. Føles ut som første gangen jeg er gravid også, er jo så lenge siden sist.. Også var jeg jo så ung, attpåtil... Men husker jo noe, kjenner igjen "følelsen".. Artig å følge med på hvordan magen utvikler seg, værre er det hvordan hodet mitt utvikler seg.. Har noen voldsomme humørsvingninger om dagen! Blir litt sliten av det selv også, men det er vel bare sånn det er med disse hormonene.. hehe... Har du sjekket det kinesiske fødselskartet forresten?Eller vil du kanskje ikke vite hva du får? Jeg er såååå nysgjerrig på om det er jente eller gutt, tenker på det hele tiden ...
_Amanda_ Skrevet 6. august 2009 Forfatter #31 Skrevet 6. august 2009 12 år, da gleder hun seg sikkert veldig til det kommer baby hun også! Kjenner igjen humørsvingningene. Føler meg mye mer irritabel og aggressiv enn vanlig. Frustrasjonstoleransen er lav.. Jeg sjekket det kinesiske fødselskartet ja. For meg ble det jente. Litt rart i og med at det er den følelsen jeg har hatt selv. Men! Det er nok sannsynligvis fordi jeg synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn, og derfor har flere representasjoner av jenter i hodet. Jeg er virkelig nysgjerrig ja, og kommer til å løpe til ultralyd med en gang det er mulig å se kjønnet! Kjæresten vil imidlertid ikke vite det, noe jeg ikke en gang kan forstå! Hehe.. Vi har avtalt at jeg kan få lov til å smugkikke, men at jeg må love å holde det hemmelig for han. Kan bli litt vanskelig... Er det i uke 18 man kan se om det er gutt eller jente, og vet du om feilmarginen er veldig stor? Rart å innstille seg på ett kjønn, og så kommer det plutselig et annet. Da er det nesten bedre å ikke vite..
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 6. august 2009 #32 Skrevet 6. august 2009 Ja, hun gleder seg kjempemye:D Hun som har funnet navnet også, om det blir jente, som vi tror... Eller, jeg hadde funnet et navn, som jeg skulle lufte for henne, da hun plutselig sier "mamma, jeg synes at Emma er så fint navn jeg!" Og det var det navnet jeg gikk å tenkte på også! Sprøtt egentlig... Typen min sa til meg i går at han ble så usikker på meg når humøret mitt svingte så voldsomt hele tiden. Stakkars, det er sikkert ikke lett for han. Men det er pokker ikke lett å ha de selv heller!! Datteren min er jo i begynnelsen av puberteten, så vi to stiller på samme linje om dagen,p Hehehe... Huff;) Jeg vil også vite kjønnet, og tror jeg har fått overtalt kjæresten til å ville vite det også... Han og sønnen hans heier på gutt, nemlig.. hehe... Jeg tror at de er ganske så treffsikre. Tror at om de ikke er ganske sikre, så sier de at de ikke ser det... Uansett, 3D ultralyd er temmelig sikkert! Tror man kan ta det når man er 6 mnd? Det må jeg denne gangen, synes det er helt sprøtt...! Jeg driver å strikker rosa tøfler, som jeg skal tove, til babyen, så håper det blir jente her, ellers så får du de kanskje i posten om du får;) hihi....
_Amanda_ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #33 Skrevet 8. august 2009 Emma er et nydelig navn! Så fint at dere har funnet det sammen også! Typen min er litt usikker for tiden han også, men jeg prøver å si til han at jeg både skal gjøre så godt jeg kan, men også få litt rom til å være dårlig, og at han ikke må ta det personlig. Han smiler som oftest når jeg sier det fordi han egentlig skjønner at det ikke er noe grunn til det. Jeg er pokkers så kvalm for tiden! Det er helt grusomt. Puppene hopper snart ut av bhen også. 6 mndr? Er det ikke før det? Må sjekke. Etter en googling ser jeg at det vanligvis sjekkes i uke 18, så altså 4.5 mnd men at noen kan se det fra uke 14! Åå... rosa små tøfler! Herregud som jeg gleder meg til den lille knerten kommer! Så nydelig!
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 8. august 2009 #34 Skrevet 8. august 2009 Det er nok like vanskelig for de som det er for oss, med disse svingningene, stakkars! Kvalm jeg også, men kommer bare sånn i etapper, mest om kvelden... Ellers er jeg superøm rundt magen, og synes alt strammer alt. Og bh`er har jeg gitt opp, har gått i anskaffelse av amme-bh`er allerede. Ellers bruker jeg bikinioverdelene mine, og noen topper jeg har. Får dillerium av dette strammegreiene om dagen! hehe... Var det 3D ul? Gleder meg masse jeg også, tenker ikke på annet om dagen, egentlig:) hehe... Har så lyst til å begynne å kjøpe inn ting og tang, men får ikke lov av typen, han mener at det betyr ulykke når man gjør det før de 3 mnd er over. Så da får jeg bare vente da! hehe... Tøflene er ferdige idag, og de ble så søte atte <3 Klem
tj87 Skrevet 8. august 2009 #35 Skrevet 8. august 2009 Ironisk nok så er jeg også i uke 7 nå og har blødd i 10-11 dager! Halvparten av mensblødning, med koagler men ingen smerter. vi var på UL i dag for andre gang, og kunne se hjerteaksjon og det hele! Superdeilig! Selv om man hører at det går bra med andre, hjelper ikke det mye når man sitter midt oppi det selv altså, man tenker sitt og er ikke alltid like positiv! Nå har vi gått i 10 dager uten å vite og det har vært tungt! På vei hjem fra sykehuset i dag fikk jeg en skikkelig utladning og har sovet store deler av dagen.. men du å du så lykkelig vi er! Jeg krysser fingrene for dere begge to, og det ser jo ut som det går bra for dere også, heldigvis Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå