Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 off. Nå er det min tur med ett deppa innlegg! Trenger å få det ut! Jeg testa positivt tidlig. Så dro jeg på ferie, og i dag var jeg hos lege for å bekrefte dette med graviditeten å på første kontroll! Var da 9+3. Men da jeg kom dit var testen negativ! Da hadde jeg hatt en kjemisk graviditet! Blei heilt paff når hu sa det... Åååh! Jeg hadde virkelig gledet meg til å komme hjem å fortelle dette med babyen! :-/ Kan trøste meg med at alt var i skjønneste orden å det var ingen grunn til at vi ikke skulle få barn. Så da er det rett på ny pp. Hadde el når jeg var hos henne, så da krysser jeg fingrer å tær for at det vil sitte denne gangen! Noen andre her som har hatt kjemisk å blitt fort gravid? Føler at det ikke skal gå får oss, å at alle andre går rundt med struttende mage! Dama til bror til sambo er gravid nå så da er det ekstra tungt! vet liksom ikke hva jeg skal si til henne når hun sitter å koser seg å fortelle hvor herlig det er å ha baby i magen når jeg så sårt ønsker det selv... Beklager langt å sytete innlegg, ville bare så få det ut! Takk alle her inne som er en støtte å en hjelpende hånd til alt Dere er en herlig gjeng jenter!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Hei, trist å høre. Men lurer på en liten ting... dersom det hadde vært kjemisk graviditet burde du jo fått mens innen du var 9+3?!? Og det har du ikke hatt?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Kjempe trist at du måtte oppleve det da:/ Oversender mange trøsteklemmer....... En liten trøst er jo at dere kan bli gravide, og håper for deres del at det sitter en ny spire der om ikke for lenge. Nyt hverandre og kos dere med prøvingen:) Klem fra
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 du har all rett til å syte! jeg smug titter innom fra 2.tri. vil bare gi deg noen tips om hva som fungerte for oss. jeg brukte clearblue fertility monitor ( er en slags computer som analyserer urinen) og sier i fra om alle fruktbare dager. er 99.9 % sikker etter 2 mnd bruk. kjøpes billig på ebay her i norge koster den rundt 1200-1500. menn har også sitt høyeste testostoron nivå på morgenen. legen min som nevnte d da jeg sa at jeg ville bli kjapt gravid. så kombinasjonen av morgensex og eggløsning var nok det som gjor at vår spire satt i 1.pp etter hormonspiral slutt. lykke til med prøvingen. spira sitter nok snart.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Eg og trodde ved kjemisk at du fekk mensen, evt. bare litt forsinka...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2009 Det som var at når jeg dro på ferie så fikk jeg en liten blødning. Ikke noe klumpete eller noe sånt, så jeg ringte legen å fikk beskje at det var noen som hadde blødning under svangerskapet. Hadde det ikke vondt så da tok jeg det med ro å ikke tenkte så mye på det! Var bare blødning i noen dager...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2009 Tusen takk dere, hjelper sånn å få gode ord å råd! Skal ta med meg det rådet <3barn. Lykke til dere også :)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Okey....huff..va ikkje noe kjekk måte å ende ferien på akkurat Men godt alt va i orden nå da, så e det bare å prøve videre. Masse lykke til!!
JKM09 Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Bare syt litt du, er helt lov! Det er så morsomt å sitte med graviditetstest i handen og faktisk gå 9 uker uten å være gravid egentlig er nok ikke lett. Man starter jo allerede fra første dag å planlegge til fødsel. Sender deg en godklem jeg og ønsker deg lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå