Gå til innhold

Presentasjonsrunde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24, har en sønn på 3, er gift og bor i trøndelag. Har termin 2.april, etter å ha prøvd siden juli i fjor og hatt en SA i mellomtiden. Så dette var en gledelig overraskelse som vi nesten hadde gidd opp ;)

Gleder meg veldig mye til det ikke trenger å være hemmelig lengre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26, har samboer og en gutt på 17 mnd og bor også i Trøndelag :)

Foreløpig termin er 9 April, så får vi se :) Gleder meg til tiden er inne for å fortelle det til andre :)

Skrevet

Jeg er 23, er forlovet og har ingen barn fra før. Vi venter vårt første barn 1. mars. Gleder meg veldig til tiden framover :)

Skrevet

Jeg er 26, har ingen barn fra før så dette blir min første :) Jeg og samboeren min har prøvd siden august i fjor og har også hatt en SA i mellomtiden. Det er vel kanskje ganske vanlig at den ikke sitter helt første gangen... :( Men når er vi på vei igjen. Har foreløpig termin 29 mars og er i dag 5+4 på vei :) Håper det går bra denne gangen og jeg gleder meg til 12 uker er gått!

Skrevet

Jeg bor forresten i Tromsø :)

Skrevet

Jeg er 23 år, og bor også i Trøndelag, sammen med samboeren min. Fra før av har vi en gutt på tre år, som ikke var planlagt, men når vi først er igang, så gjør vi oss like gjerne ferdig;)

Så nå har vi blitt gravide med nummer to, etter 3 mnd med prøving.

Vi har termin den 21. februar, og er dermed i uke 12. Så dette er min siste uke her inne :-D

Skrevet

Er 21år og bor på Sørlandet. Er forlovet og venter mitt første barn 22.februar :) Er da altså 11uker på vei idag !:)

Skrevet

Er 27 år, bor sammen med samboeren min i Hedmark. Har en datter på 2 år. Etter 3 mnd med "det som skjer det skjer" prøving (Har ikke gått aktivt inn for å bli gravid, men sluttet på prevensjon for 3 mnd siden) skal vi nå ha en liten en i midten av april :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, har samboer og en nydelig jente på 19 mnd. Har termin 9. april, så har akkurat funnet ut at vi skal ha en til. Gleder oss veldig!!

Vi bor i Bergen.

Skrevet

Hei!

Er 24 år, har ei tulle på 6 mnd. Har termin 15 februar.

Bor i Molde.

Skrevet

Jeg er 25 år og bor i Stavanger sammen med samboeren min og min sønn på 14 mnd. Har tidlig UL termin 4 mars,så her går vi for2 ette :)

Skrevet

Hei:) Eg er 21 år og er fra Rogaland, er forlova med verdens kjekkeste, og vi venter vårt første barn:) Er 6 uker på vei i dag. Gleder meg enormt t å kunne si d t alle:D

Masse lykke til til alle sammen:))

Skrevet

Jeg er 21, og bor sammen med min kjære i Trøndelag:) Vi venter vårt første barn 24.februar (mens-termin). Gleder oss kjempemye:D Er 11 fullgåtte uker på mandag, og har første kontroll når jeg er 12 fullgåtte uker. Håper alt er som det skal med det lille knøttet:)

Skrevet

Jeg er 30 år, dette er min 4 graviditet, misstet første barnet vårt, en gutt, i uke 24. Har nå to jenter på straks 2 og 4, har termin 9 mars. :) Bor i Bergen

Skrevet

Jeg er 18 år. Vært i fast forhold i over 2år:) har termin 27/28 februar og i dag er jeg 10 uker på vei, dvs min 11 uke, har jeg fått dette rett:)

Skrevet

Hei.

Bor på Voss.

Venter nr 3 i slutten av mars:)

Skrevet

Heisann!

28år, er 10+3 (ca) og venter nr 2 i slutten av februar. Har en på ti mnd fra før, så her blir det også to tette, skrekk og gru :)

Skrevet

Hei!

Er 32 år har ei på 9 og en på 6 fra før, venter en liten attpåklatt (med samme mann) i mars. Bor i nord-norge.

Skrevet

Hei!

Jeg er 30, bor i Hedmark og har samboer. Dette blir vårt første barn : )

Skrevet

er 25, bosatt i Oslo og venter barn nr 2, 23 februar. Blir 2 år mellom første og andre mann så dette blir knall koselig:) gleder oss masse... Ps opprinnelig fra kr sand:]

Skrevet

er 23, venter nummer 2 den 26februar. blir 2 år imellom våre:) første er født januar 08:)

bor i hedmark, 3 kvarter unna oslo på et lite tettsted:)

Skrevet

Bor i bor i horten, er 20 år, har ett barn fra før av, som er 6 mnd gammel nå, har foreløpig termin 15 mars 2010, så dette blir virkelig 2 tette ja, wææææ...

Skrevet

Bor i Hønefoss, er 22 år og dette er mitt første barn. Er 9+0 i dag :-) Har foreløpig termin 16 mars :-)

Skrevet

Heter anniken,er 18 år.Har en liten gutt på 1 år og venter nr2 iapril..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...