Lillegull2008&2010 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Testa positivt på søndag! Så min termin er foreløpig 9 April! Er det flere som venter Aprilbarn? Har en liten en på 17 mnd fra før, så han rekker akkurat å bli 2 år når han blir storebror! Har ikke helt gått opp for meg dette! Merker ikke noe bortsett fra uteblitt mens og at jeg må tisse ofte Hva med dere?
Bebis i April:) Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Gratulerer! Jeg venter også i april, foreløbig termin 2.april Har en på 3 år fra før, så han blir 4 før han blir storebror han da Har ikke helt gått opp for meg heller, men er litt kvalm og svimmel da, dårlig matlyst. Sånn var det ikke forrige gangen, så håper det tyder på jente da
micomedspire:) Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer!! Jeg har termin rundt 12. april. Er første for meg, og er så utrolig spent!! Hadde en sa i september i fjor, men føler at denne sitter allerede! Har en veldig od følelse!! Tok først en test på manda som var helt klart negativ, ble lei meg og hadde gitt litt opp inntil litt senere den dagen. Da fikk jeg skikkelig metallsmak i munnen og skjønte da at det var noe på gang allikevel! Tok en test onsdag som var tydelig positiv! Så nå er det bare å vente i spenning til jeg kan fortelle alle det... Dette har jeg ønsket sterkt! Må på do hele tiden og er mye trøtt:)
Mammatil4jenter Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer!! Jeg testet positivt i dag.. foreløpig termin 13.april! Vesla mi fyller er 16 mnd. Så hun også blir akkurat 2 år. Litt skummelt, men samtidig gleder vi oss veldig.. Merket det på uteblitt mens og tisse ofte, slik som deg. Håper på et lignende svangerskap som sist uten kvalme eller andre ubehag! Lykke til!! :-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer til dere andre også som har testa positivt denne uka! Har også et håp om å få et svangerskap som sist, ingen problemer Bortsett fra at jeg var veldig trett de første mnd og måtte ha 3 dupper iløpet av en dag! Nå trenger jeg ikke det, men idag måtte jeg skynde meg inn fordi jeg ble så sinnsykt kvalm, men det gikk over. Håper det var en engangstilfelle Er endel som har termin på samme tid her nå da, det er jo morsomt. Og flere kommer kanskje
Drammen 24 Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 jeg testa positivt på onsdag! Vi har prøvd i mange år så nå svever jeg på skyer!! Skal til legen på tirsdag bare for å få bekreftet at alt er i orden. Jeg har ingen svangerskap bak meg så tar gjerne i mot tips og info om hva som venter meg! Føler meg tung i kroppen, trøtt og litt kvalm, men lurer på om det er litt psykisk ;-) Håper det holder frem, er jo egentlig litt tidlig å glede seg for mye...
Lillegull2008&2010 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 Gratulerer med etterlengtet spire! Kjempe bra at du får komme til lege så tidlig, verste med graviditeter at man er så bekymret for om spiren sitter og har det bra Ellers er det helt normalt å være trøtt og sliten på dette tidspunktet, så det kan nok stemme. Men for de fleste går det over når de 3 første mnd har gått, så da er det bare å nyte Det var slik for meg iallefall Kan jo skje ting ennå, men nå vet du jo at du kan bli gravid så prøv å nyt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå