Endelig vår tur:-) Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Noen som vet hvor en kan få kjøpt denne?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Jeg kjøpte min på ebay. Kostet litt over 200kr inkl. frakt
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg har en jeg skal selge.....en rosa en..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Vil bare si at man KAN bli mer stressa av å ha en doppler (Angelsound), det er ikke alltid like lett å finne hjertelyden. Selv jordmor strevde hos meg, selv om jeg er ganske slank i utgangspunktet. På en annen side: Veldig moro å høre hjerteslagene! Så er du av den litt engstelige typen: Ikke kjøp Angelsound er mitt råd....
Angelavaag Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jeg lånte angelsound til min svigersøster i går og prøvde. Det tok veldig lang tid....ca. 30 minutter, men fant hjerteslag. Det var veldig bra at jeg kunne puste litt lettere siden jeg har hatt 2 SA tidligere. Det kan være veldig frustrerende når man ikke finner det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå