Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Noen som hvet om gode støvler til en på 16 mnd? Str 22/23? Syns alle jeg ser er så klumpete og harde? Har noen nå og han liker ikke å gå i dem
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 tror de fleste støvler er klumpete og harde jeg.. Jeg lurte på å kjøpe crocs-støvler til mine, men nå finner jeg de ikke noen steder... Har kjøpt støvler til vesla mi på obs jeg, og hun tar de på seg på eget initiativ (hun er 18 mnd)
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Ta en titt innom Eurosko, de har kjempefine lette og myke støvler. Viking-støvler faktisk, med mange fine motiver 199 kr.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg finner heller ingen gode støvler... Gutten min på snart 19 mnd får ikke leggen sin nedi nesten, alle er alt for stramme rundt liksom, og ikke er han overvektig på noen måte heller Samme med cherrox, finner ingen... Dårlig
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg kjøpte støvler på Lindex til gutten min på 17 mnd. Det er av merket Tretorn faktisk, og det skal jo være et bra merke også. Jeg synes de virker kjempe bra, og er høy rist på disse støvlene i forhold til noen av de jeg så på før. Gutten min vil isåfall heller ha støvlene på enn sandaler og sko, så det tar jeg som et godt tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå