Gå til innhold

Farskapstest

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan man ta farskapstest bak ryggen på mor? Evnt. pris på sånt? Og kan en person som tror han er faren, men mor VET at han ikke er faren pga null sex i den syklusen og dårlig sædkvalitet som ikke har sjangs til å leve en mnd:P Seriøst. Har en som forlanger farskapstest pga vi hadde sex i syklusen før jeg ble gravid, vedkommende er min eks. og vi prøvde å bli gravide men gikk ikke pga kraftig nedsatt sædkvalitet.

Fortsetter under...

ja det går an. dessverre. men hvis du er så sikker så gjør det vel ikke noe?

han får jo bare bekreftet at han ikke er faren. og slutter å mase. jeg har også en som maser og sier "jeg håper virkelig jeg er faren" og sier til alle andre at han er faren. (dritflaut for meg!) hadde bare blitt glad hvis han hadde tatt en test for han var jeg med 2 mnd før jeg ble gravid og 1 mnd etter jeg ble gravid. og siden fosteret ble sett på UL i uke 6 vet jeg det 100 %sikkert.

du får han i hvert fall til å holde kjeft og slutte å mase

• 1 måned senere...

Etter ny lov fra 2003 kan far og barn kreve en farskapstest uten samtykke fra mor! Noen tar testen åpenlyst, endre mer skjult for å ikke såre de involverte.

Det finnes to farskapslaber i Norge (som utfører selve analysene selv); www.farskap.no og www.gena.no. De andre firmaene er postordrefirma som opererer som postordre bedrifter fra laboratorier i utlandet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...