☆EkM Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 må dytte litt igjen,jeg. ser dere blirr spådd mange av dere,men hvor? =p
Stolt mamma! Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Heisann. De har en egen spå side på Barnimagen + Dinbaby. Jeg syns de er mer seriøse inne på Dinbaby. Da trykker du på linken som der står Dinbaby på helt oppe på venstre på denne siden(rett under tutten). Så går du litt ned på siden(på venstre side) til du kommer til alle forum på DIB - der blar du deg bare ned over til du kommer til Spå. Eller du kan gå inn på spå her inne på Barnimagen - Da ser du litt ned på venstre på denne siden du har oppe nå der det står Alle forum på Barnimagen- bla nedover til spå - og trykk på den! Lykke til!
☆EkM Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Ojoj, tusen takk. nå gjenstår det bare å vente på svar
Sommerfugl82 Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg syns spåing er enklere når jeg kan koble meg opp til vedkommedes følelser. Eller rett og slett være i nærheten av mennesket. Da først kommer bilder og mennesker av betydning for personen frem. Spennende:)
☆EkM Skrevet 4. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2009 Det innbiller jeg meg også. at to fødselsdatoer blir veldig upersonlig. det kan jo være felles for veldig mange =\ menmen, alt må jo prøves! fikk svar fra legen i dag, om at da jeg var der var jeg midt i syklusen, altså omkring eggeløsning da jeg var der, så jeg håper på at TR IKKE melder sin ankomst mot slutten av denne uka
Sommerfugl82 Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Det er mange måter å utøve " dette " på, og mange har unike egenskaper. Det som er interessant med " spåing " er for min del det å kjenne varmen, energien o.l hos personen. Man blir aldri klok på det, og like overrasket over seg selv og alt rundt hver gang, da man uten grunn får plutselige beskjeder, bilder man ikke relateres til personlig Lykke til med spire:)
☆EkM Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 spennende! skulle gjerne kjent en person som ser litt mer enn jeg ser menmen. tiden vil vise! Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå