Neni Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 "riene" begynte klokken 13 og klokken 16 kom frøet vårt ut...Er så deppa... 7 spontanaborter av 8 mulige...Skal ikke gå an... sukk.Lykke til videre alle sammen:) Plutselig så er jeg tilbake forhåpentligvis:)
Bebis i April:) Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Sender mange klemmer din vei!! Skjønner at du har det fryktelig leit nå =/ Håper det snart kommer en ny spire, og at denne klorer seg godt fast!
MrsL1 Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Har ikke ord..... Sender mange trøsteklemmer, vet hvordan du har det! Håper neste spire klorer seg fast!
Neni Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2009 Tusen takk alle sammen:)Trenger dette nå:) sukk...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Huff så grusomt. føler så med deg. Mistet for en uke siden i ma,var 13+5,helt forferdelig. Vet hvordan du har det akkurat nå. Masse klemmer.
Neni Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2009 Takk...trenger det.. Masse klemmer tilbake:):)Vi skal nok klare det en gang til...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Sender deg også mange mange trøsteklemmer:) Men siden du har mistet så mange ganger bør du ikke bli litt mer utredet? Sier dette for jeg opplevet selv og miste og må bruke blodfortynnende...... Ønsker deg masse masse lykke til videre:) Klem fra
Neni Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 Jo må nok det... men jeg har "kun" 2 aborter på rad etter fødsel så jeg kvalifiserer vel ikke til habituell abort endå... Hadde før det fullgåtte svangerskapet 5 aborter på 5 år. Har ikke gjort noe med det pga jeg fortsatt var ung...Men kjenner nå at jeg begynner å bli litt stresset.... Mulig jeg må begynne på blodfortynnende selv.Skal på sykehus mandag så da skal jeg ha meg en prat ja... Tusen tusen takk for lykkeønskninger. I like måte:)
vårsolmamma Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 uff.. d var trist... leste om ei som mistet 17 ganger..og så gikk d på 18 gang..hun hadde alt for lite folatlager i kroppen..Kanskje du også mangler noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå