Klar for å bli mamma Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Vi har vært prøvere i ca 2,5 år vært igjennom et mislykket ivf forsøk.. Kroppen er veldi ustabil for tiden når jeg pr i dag er 13 dager over ikm og har tatt en negativ test.. Ser du når vi blir gravid og om det blir på vanlig eller gjennom neste eller et senere ivf forsøk.. Ser du totalt antall og kjønn jeg 250777 han 190870 Tusent takk
MC81 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Kjære deg, får helt vondt av deg! Du er nok desverre ikke gravid nå, hvis du slutter å tenke på det vil mensen komme men du må slappe av for ellers kan det drøye en stund til! Det kjennes veldig ut for meg at ivf er veien å gå for dere. Synd det ikke fungerte første gangen men det vil bli deres tur! Håper og tror neste ivf forsøk blir deres siste! Hvis jeg kan få gi deg et tips, så er det å slappe av. ha det gøy sammen og ikke bare tenk baby hele tiden. Forstår at det kan bli vanskelig, men stol på at dere vil få deres baby og kos dere også før den tid kommer! Ønsker dere masse lykke til!
Klar for å bli mamma Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Takk for svar:-) Ser du kjønn og antall barn på oss.. Ja tia etter ivf forsøket har ikke vært helt bra og kjennes ut som kroppen sliter og er mer stressa noe enn noen gang tidligere.. Men må bare prøve å legge det litt bort og håpe at mensen kommer i rute igjen.. Er jo faktisk satt opp på fryseforsøk i august, men når mensen uteblir så blir det utsatt.. Får høre hva dem sier på UNN.. Nesten så jeg lurer på om det er lurt å vente litt til.
MC81 Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Ser to barn på dere og den ene virker å være en jente! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå