Gå til innhold

Har lyst på en baby til jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sønnen min 15 mnd gammel så nå er jeg klar for å bli gravid igjen. Men så er det den mensen da. Den er lissom ikke helt til tiden hver mnd. Er faktisk ikke lenge siden jeg fikk den tilbake heller. Var veldig heldig første gang og ble gravid etter bare en mnd og håper jeg er like heldig nå..men aner jo ikke når jeg har eggløsning da..så får bare ta det som det kommer.

Flere som har barn på samme alder som har tenkt å prøve litt igjen ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har en liten på 20 mnd og vi er i første pp:) ble gravid på 3. forsøk sist, så håper det går like fort nå! men jeg aner heller ikke hvordan syklusen er nå, har hatt en mens etter jeg slutta på minipillen...

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har en på 12 mnd og har tenkt å prøve nå :-) Spiser folat, men er ellers ganske avslappet til prøvingen. Fant faktisk EL denne mnd, så nå håper jeg det kan bli en liten en til våren....eller sommeren :-) Fikk mensen tilbake i mai, ammet til han var 11 mnd gammel. Mensen har vært veldig kraftig fram til nå, så jeg ble anbefalt p-piller en stund for å "re-starte" systemet. Men denne mnd var mensen normal igjen, så da dropper jeg pillen. (Legen mente jeg burde prøve finne ut om jeg hadde EL før jeg startet opp på pillen)

Skrevet

hei:)

har ei jente på 14 mnd vi da, så nå skal vi starte prøvingen på nr 2. hun satt på 4 pp, da jeg mistet en i sa i den 3 pp. blir spennende det her.

Skrevet

Okey..har tatt noen tester i det siste og alle har vært negative..hadde en magefølelse av at jeg var gravid alikevel så tok en test idag også...står at man skal lese av testen etter 5 min men jeg så negativt på det etter bare 1-2 min og kastet hele greia...akkurat samme svar som de 4 andre..

Men når jeg kom hjem istad så måtte jeg bare kikke på testen og da var den positiv! Den kan nok bare ha forandret seg etterhvert så stoler ikke på resultatet..men noen som har opplevd det og som har vært gravid ?

Typisk at det er søndag imorgen og ingen apotek er åpent.

Skrevet

Det finnes søndagsåpne apoteker de fleste steder (byer)...

Kan desverre ikke hjelpe deg angående testen. Jeg er førstegangsprøvende :-)

Lykke til!

Skrevet

jeg testet med CB digital med førstemann og den var negativ, etter noen timer var det ei venninne som tipset meg om å se på den manuelt (dro den ut av den digitale delen) og da var det en svak skyggestrek, og jeg var gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...