liesje Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har testet negativt etter ED, er veldig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre videre.....klarer ikke å gi opp dette. Klinikken sier at har jeg tålmodighet og økonomi så er de helt sikker på at jeg vil bli gravid, men nå begynner det å mangle av begge hos meg.
Magstar Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Å nei, dette er utrolig trist. Føler sånn med deg. Du har lov å være sint og trist nå. Håper du ikke gir deg enda: ) en vakker dag blir du gravid... stor trøsteklem
lillebie på`n igjen Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 trist å høre liesje, er det deres første ED? ikke gi opp håpet- det blir deres tur også!! trøsteklem!
Chaiemae Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er så utrolig lei meg for at det ikke gikk denne gangen heller. Har likevel fremdeles en tro på at dette skal gå til slutt. Håper du orker flere runder. Klem fra K
Ugla er mamma! Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Ufattelig kjipt å høre. Heiet virkelig på deg.. Sender over masse gode tanker
Oh'rly Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Så leit at det ikke gikk =\ Jeg er helt sikker på at klinikken din har rett, men skjønner jo at det tar på å holde på med dette. Trøsteklem
ElleL Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Huff så trist. Jeg som hadde ønsket så sterkt på dine vegne. Håper økonomien og orken er tilstede så du snart får prøvd igjen. Klem fra L
bumpi de bump Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Det var veldig leit å høre, liesje. Skjønner godt at du er lei deg, er tøft å gå igjen det ene forsøket etter det andre. Du skal se at du får det bedre dag for dag, og så håper jeg du finner en løsning på hvordan du kan komme deg videre. Alt godt!
Månestråle75 Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Uff, jeg håpet sånn for deg ( Håper både tålmodigheten og økonomien får en oppsving snart!
Simarier Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Så trist. Du får prøve å få dette forsøket litt på avstand, før du bestemmer deg for hva du gjør videre. Jeg forstår veldig godt om du går på nye forsøk, men det er heller ikke noe nederlag å sette stopp for seg selv. Man kan leve et godt livt uten barn også. Bruk tiden og gjør det som er best for deg på alle fronter og ikke "mist" deg selv under veis. Lykke til
Tjorven1 Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Nei... det var jo nå det skulle gå.. Forstår at du er skikkelig skuffet.. Jeg tror fult ut på klinikken, det går om du har økonomi til det - Sta/tålmodig har du i deg, bare kanskje ikke akkurat nå. Du skal se når den værste skuffelsen har lagt seg er du "kampklar igjen". Dette går, som du vet: Det umulige er ikke umulig, det tar bare litt lenger tid..
Daydream Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Så synd!! Ta en liten pause nå og bygg opp krefter og økonomi til ett nytt forsøk. Stå på og lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå