Gå til innhold

Hvilke tvillingbøker/litteratur anbefaler dere?

Solsikke (venter nr 3&4)

Anbefalte innlegg

Venter tvillinger i februar 2010 - så det er tidlig ennå, uke 10.

Var på min andre ul i dag og så to bankende hjerter, så nå er jeg klar for litt litteratur om emnet tvillinger. Har to barn fra før, så jeg har noe erfaring ifht graviditet og fødsel, men det er litt spesielt å ha to spirer i magen. Hva anbefaler dere av litteratur?

Fortsetter under...

Hei på deg og gratulerer med to små spirer i magen :)

Jeg har i grunnen bare funnet en bok jeg syns er informativ og bra om tvillinger og den heter Alt om Tvillinger 0-10 år. Ny bok som kom ut i fjor. Det eneste som mangler der er en uke til uke kalender for tvillinger (som jeg har savnet hele tiden, men det kan man få kjøpt også (f.eks hos tvillingforeldreforeningen). Den har ikke så mye bilder tror jeg men det står sikkert litt om utvikling etc.

Det finnes også noen nettsider på engelsk jeg har brukt litt men husker ikke linken akkurat nå (tror de ligger her enda på et eller annet innlegg).

Det er også masse info å hente her; på tvillingforum.com og tvillingforeldreforeningens sider. Regner med at folk kommer hjem fra ferie nå i løpet av noen uker og at det dermed blir mer fart her inne (selv har jeg vært helt off hele sommeren og ser jeg har mye å ta igjen her nå he he)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...