hmm2 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hei Vet ikke helt om dette er rett forum å legge dette spørsmålet i... Men. Jeg er midt mellom eggløsning og neste mens og har de siste dagene hatt en del smerter nede i magen. Det kjenner ut som noe strekker seg godt der nede. Noen ideer om hva det kan være?
Bebis i April:) Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Det kan være at mensen er på vei, eller det kan være at det skjer noe annet der inne ^^, Jeg hadde en del smerter nå når jeg ventet mens, litt annerledes enn det pleier å være, og joda, noe hadde såvisst skjedd
hmm2 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Det kan minne litt om murringer i forbindelse med mens, men det har aldri forekommet før at jeg har det en hel uke før forventet mens og i flere dager. Værst er det når jeg reiser meg opp etter å ha sittet på huk eller lignende. Tør liksom ikke å håpe på at det er noe annet..... Også klarer jeg ikke å huske om jeg hadde slikt forrige svangerskap
Bebis i April:) Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Om ikke lenge så får du nok vite Skal X fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå