Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 føler det hoper seg opp, mest i ansiktet. Noen forslag. Må sies at jeg har gått på Cipralex i ca. 1 år, sluttet med det for 6 mnd.siden etter å ha gått opp ca. 30 kg.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ok, men tør jeg det. Hihi. Men det er vel kanskje verdt det.
*Bo*og*Junior* Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Har selv prøvd akupunktur mot bekkenløsning, litt vondt er det jo, men det var verdt det for min del.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Akupunktur kan hjelpe...soneterapi kan hjelpe...går du til soneterapi kan de ta noe som heter lymfedrenasje...det er en behandling oppover leggen...men er best om den blir gjort av andre..men den skal være veldig fin for vann i kroppen. Men husk uansett at....hva man prøver av behandlinger så er det ikke alt som fungerer like bra på alle.Akupunktur kan funke bedre på en enn på en annen og det samme med soneterapi. Akupunktur er ikke farlig da men for noen kan det gjøre vondere enn for andre,det samme med soneterpapi.....:-) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå