pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg var på tidlig ul i går... fikk viste at det så ut som jeg var 5 uker på vei... og ikke 7 uker som jeg skulle vært... Tenkte det kunne skje.. men nå er jeg bare helt knust... tok blodrpøve i går.. den viste 14000 og ny i dag får vite på mandag... jeg har ikke hatt noe blødninger eller noe sånt... det jeg lurer på ..kommer dette ut av seg selv... ? og hvor lang tid kan det ta? det er første gang jeg er gravid... jeg synest bare dette er kjempe skummelt.. jeg føler meg helt lost.. det var snakk om utskrapning... jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å komme gjennom dette.. dette blei masse rot.. men i hodet mitt er det bare rot nå....
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 det at du er flyttet med to uker kan skje ja. mener du på at det er noe galt med hcgen? jeg leste en plass her før i dag at disse nivåene kan være stort spenn på... leste om ei på dag atten som hadde ca 100 og ei som hadde over 6000 (husker ikke talla helt...).det at du ikke har hatt blødning er jo et veldig bra tegn. hos de som opplever ma får noen en blødning mens andre ikke... hos noen kommer det ut etter noen uker men mange må ta en utskrapning etter ma. prøv å ta det med ro frem til mandag... det kan jo hende at alt er som det skal. ut fra det du skriver så erdet jo ikke noe som sier at det er en ma.... men jeg vet at det er vondt å engste seg, har jeg også gjort både i forrige svangerskap og nå... men hva kan vi gjøre... bare håpe og tro at alt er bra masse lykke til, håper alt går bra med deg og den lille spira di.
pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 huff... jeg fikk kansje ikke forklart sikkelig her... jeg har hatt ivf da... så vet jo når egget er blitt befruktet... og legen kunne ikke finne noe foster..vi så bare en prikk inni sekken... det hele var på 5 mm .. det skulle vært 11-12-..eller hva hun sa.. datt helt ut når jeg lå der... hun ville ta blodprøver for å være sikker.. men hun sa det så ut som det hadde sluttet å vokse i uke 5..... det er vel ul som sier alt.. hcg kan vel som du sier varriere mye... jeg har vel et håp..men må vel innse at det ikke er det...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 huff, ja da blir det jo annerledes da... jeg håper alt går bra, kan skjønne det er et sterkt ønske siden du har gått igjenom ivf og det er kanskje derfor litt ekstra trist hvis det skulle gå gale. jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til og håpe at alt går bra... hvis ikke håper jeg du blir gravid på neste forsøk... hold meg oppdatert, vil veldig gjerne høre hvordan det går med deg...
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hei pergojenta! Husker deg fra "assistert befruktning" sidene...Håper det går bra med deg... Utrolig nok klarte jeg å bli spontan gravid mellom forsøkene...Gruer meg til MA hver sekund... Håper jeg hører fra deg snart...og håper det blir positive nyheter...:-) :-) Masse klemmer fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå