Gå til innhold

Ordinær ul i dag :) Åh så gøy det var å se lillegutt igjen <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

Terminen ble flyttet fra 6. til 3.januar. Gøy å plutselig være 18 uker på vei, men veldig skummelt å få termin så nært nyttår. Satser på å ligge stille de siste ukene:) Lisa kom 9 dager før, men Vegard kom 1 dag over, så jeg satser på at gutten vil være lengst mulig inni her:)

I dag har jeg tatt frem alle babyklærne og sendt jenteklærne hjem med en venninne som har termin 2 uker etter meg:) Jeg ser at jeg har mye gutteklær, men trenger nok litt til likevel:)

Åh i dag er en GOD dag:)

Fortsetter under...

jeg kjenner jeg smiler når jeg leser...merker på det du skriver at du har det veldig fint:-)

Ja, litt nytt trenger enn uansett å mye enn har...også er det jo litt gøy å finne noe nytt når enn endelig vet hva det blir...

Ønsker deg masse lykke til videre, også håper jeg humøret holder seg lenge:-)

Så kjekkt da!

Gleder meg til det er vår tur... som enda er noen dager unna.. 13 aug.. Føles som en evighet... men virker lenger siden eg ikkje har hørt hjertelyden.

Idag fikk go'jenta vår på 16mnd'er eskevis med arvet tøy og trehjul-sykkel. Kan tro sykkelen var stas! Men eg syns nå det var stas med masse klær også.. Praktisk at neste også blir jenta, men det går nå fint om det sko visa seg å verra ein gutt så ligge der inne å turne og :)

Lilypie

Ja, gled dere :) Det er så gøy. Jeg har vært på ul 3 ganger tidligere med denne her, og flere ganger med de andre også, men likevel er det åh så gøy hver eneste gang! Det blir så virkelig å se babyen drikke vann, leke med fingrene sine og snu seg hit og dit:) Vi er virkelig heldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...