kruta78 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Noen som kan anbefale hvilke bilstoler som kan kjøpes hjul til? Og hva prisene ligger på?
Underveis --> Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Finnes det? Eneste jeg har sett er bilstoler der man kan få adaptere som man kan sette på understellet på vogna, og da kommer det jo litt an på vogna også.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Vet at Akta Graco Duologic kan trilles. Vet ikke hva slags tilleggsutstyr som trengs. Sjekk hjemmesiden Vi kjøpte stolen når vi skulle ha eldstemann og han bruker den fortsatt nå som han har passert 23mnd, er gjennomsnittlig tung og lang. Han satt fint i den med nyfødtinnlegget, men den var ikke så lett å bære med seg og vi hadde ingen skjerming (finnes solskjerm som ekstrautstyr). Gikk lenge før han nådde opp til nakkestøtta, kanskje 1,5 år, husker ikke helt... Setet har base som monteres bakovervendt med eller uten isofix. Duologic 2 kan monteres uten base, vi har Duologic 1 Vi kjøpte stolen for noe under 3000 SEK den gangen. Nå tror jeg den koster mellom 2500-3000 på babyproffsen.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Vi har et maxi cosi cabriofics bilsete med base i bilen. Så har vi ei lita trille ved navnet Titanium breeze fast liggende i bilen. Tar ingen plass! Bruker vel 1, 5 min totalt fra jeg har parkert bilen til jeg har tatt ut vogna og satt den opp, og klikker ut barnesetet og klikker det på vogna! Helt genialt! Vogna er så liten (og lett!) at du kan ha den som handbagasje på fly i tillegg. Den kan også brukes som trille når barnet er så stort at det har vokst ut av barnesetet! Helt genialt - vi er storfonøyde med denne løsningen! Har selvsagt vanlig kombivogn også, men denne er super å ha når man feks skal en snartur på butikken, og mini sovner i bilsetet feks!. Vogna kostet 1500-1600 på Barn og utstyr - virkelig verdt hver eneste krone! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå