kruta78 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 hvilke seter passer til hvilke vognunderstell? Noen som kan anbefale noe? Har vogn(som brukes seperat fra dette), så jeg trenger bare bilsete + understelle til å kunne sette setet oppi... Eller må jeg kjøpe en hel pakke med bag, vogn og sete? Hva er prisen på disse.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Stort sett trenger man en adapter for å kunne feste bilsetet til en vogn. En del biltsolprodusenter begynner også å tilby vogner der man får full pakke: F eks Maxi Cosi Mura- for Maxi Cosi bilseter Britax Vigour og Rømer Yanis for Britax/Rømer bilseter Besafe Izi Travel vogn for Besafe seter Emmaljunga har eget bilsete som passer til sine vogner, det samme med Brio mener jeg Ellers får man Maxi Cosi-adaptere til bla disse vognene Tfk- Joggster/Buggster Quinny Titanium Breeze Teutonia(noen typer) Bugaboo Easywalker Classic/Sky Besafe har adapter til bla disse vognene Easywalker Classic Quinny Akta Graco bilseter skal passe til Gracovognene Mirage, Quattro Tour Deluxe/Tour Sport Og muligens Oth og Bugaboo Tfk har egen adapter til sine vogner som passer alle bilstoler. Finnes helt sikker flere også men dette er hvertfall noen av de vanligste
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Ser jeg ikke leste innlegget ditt skikkelig nok. Bla at du har vogn. Behovet ditt er da gjerne bare en trille å ha bilstolen på og av disse jeg nevnte over er disse lettere triller: Tfk Buggster koster ca 2500 Titanium Breeze koster ca 1500 Quinny Zapp koster fra 1500-2500(store variasjoner fra butikk til butikk) Graco Mirage rundt 1000-1200 Graco Tour Sport koster ca 3000(Tour Deluxe er ikke i salg i Norge) Rømer Yanis koster i underkant av 2000,-
kruta78 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2009 takk for svar. Litt av en jungel der ute.. Med de prisene du oppgir over, så kommer stolen i tillegg sant?-blir fort dyrt da...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Prisen jeg har skrevet er kun for selve vogna ja. Så bilstol + evt base kommer i tillegg (ca1500-3000 kr ekstra)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 hei eg og hadde vogn før eg bestemte meg for å ha ei med bilsete og. så da gikk eg rett og slett på finn og kjøpte ei billig maxi cusi mura vogn ( som er heilt fantastisk med sportsvogndelen og ) også et brukt bilsete med base til. kjøpte også nytt trekk til bilsetet så det såg heilt nytt ut, kosta ca 400 kr. for trekket.. alt trenger jo ikkje å være nytt
Gutt i oktober :) Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Bilstol ville jeg faktisk vært forsiktig med å kjøpe brukt. Man vet aldri hvordan d har blitt behandlet.. Ville heller ha brukt litt penger på stol og funnet en brukt vogn til den.
Fullt hus :) Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 heisann.. jeg har en graco stol til min baby og ville ha en vogn jeg kunne sette setet på. Kjøpte rett å slett en mirage(tror det var den) i sverige. sparte noen hundre lapper på å kjøpe den der, og ser vognene på finn selges til samme pris brukt som jeg ga for min ny i sverige. Så om du skal kjøpe nytt så ville jeg sjekket prisene i sverige om du har mulighet til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå