☆cactus jenten Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har testet positivt for at jeg er gravid, men har begynt å blø litt i dag. Noen som kan se om det ender i spontanabort? (jeg tåler å høre det. ) Jeg er født 20.06.85
☆cactus jenten Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2009 Dytter litt opp... Håper så veldig noen kan svare meg!
☆cactus jenten Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Dytter opp igjen. Kjære MC81 har du tid?
☆lieela Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Mitt råd: Gå til legen: ) Og det skriver jeg uten at jeg har noen dårlig fornemmelse. Vi skal egentlig ikke spå om slikt..jeg gjør iallefall ikke det.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Ville ha råda deg til å reist til legen.Ringer du nå,kommer du inn med engang på sykehuset...Helt vanlig å blø litt i begynelsen,selv om det ikke er farlig.men for sikkerhets skyld,ring legen...Spår ikke om noen dør og sånt vi,men jeg spurte om det gikk bra med babyen,og det virka som at det går kjempe bra.. Viser seg at en fra fortiden din dukker opp,kan være en gammel elsker,barndomsvenn,kjærste eller noe sånt...ser masse spennede på deg..... Ikke beskymre deg mer ,ring å få undersøkt deg..Gi oss gjerne en tilbake mld.. Lykke til Klem fra meg
☆cactus jenten Skrevet 1. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2009 Tusen takk til både Samsaya og Tussimor for gode råd. *klemmepå* Jeg føler vel egentlig selv at løpet er kjørt, men ville gjerne høre om dere så noe. Jeg er fortsatt ung, så vi gir ikke opp. Tussimor, du skriver at det går bra med babyen, kan det være min sønn på 1 1/2 år du plukker opp da kanskje? Ellers må jeg si du vekket nysgjerrigheten min når du skriver at du ser mye spennende på meg! Jeg har mail adr din, så kanskje jeg tar kontakt? (hva var prisen igjen? ) Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal ta noen blodprøver utover uken, eller om jeg bare skal prøve og ta en ny graviditetstest ut i uken. Føler vel som sagt selv at løpet er litt kjørt i grunn. Nok en gang, tusen takk for at dere tok dere tid til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå