Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Dette begynner virkelig å ta på. Har nå prøvd siden desember 06 å få et søsken til jenta mi. Begynner på pergotime kur nr to til søndag, så får vi krysse fingrene. Er litt deppa etter at ei kollega som fikk sitt første barn etter at jeg begynte å prøve på nr to, har fått sitt barn nr to nå. Jeg klarer ikke å være glad på hennes vegne. Blir bare sur når jeg ser henne. Det er fælt. Det er urettferdig.Det blir mye tårer her nå.Hvis ikke pergo kurene hjelper, får vi prøve oss på prøverrør.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Huff, føler med deg!! Virkelig!! Det er slitsomt å være prøvere, og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er etter 30 pp... Er nok også en ganske naturlig reaksjon å være irritabel på de det faller lett for, verden er rimelig urettferdig noen ganger. Er det en kollega du er mye sammen med? Isåfall ville jeg snakket med henne om det, slik at hun også får litt forståelse for dine tanker rundt dette! Lykke til med pergokur, håper virkelig den sitter for deg snarest. Ingen fortjener å ha det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå