Not me, not now, maybe later.. Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg var på kontroll hos legen i dag (36+6) og sf-målet mitt har ikke endret seg noe siden sist uke eller uka før der igjen. Jeg ble sendt på tilvekstkontroll pga utflatende kurve på kontrollen for 2 uker siden. Da fant de ikke noe galt på ul, han som undersøkte mente at jenta i magen var helt perfekt (vekstavvik på -6%). Nå ville legen sende meg på nok en kontroll pga at sf-målet ikke hadde endret seg, så jeg må på ul igjen i midten av neste uke. Blir litt bekymret når magen ikke vokser!! Ikke har jeg lagt på meg noe heller de siste ukene, og ikke mer enn 6 kg totalt i svangerskapet (er tynn fra før så vil helst legge på meg litt så jeg har litt å gå på til ammingen). SF-målet mitt har hele tiden vært lavt (helt i grensen til å falle utenfor det grønne feltet), men har fulgt sin kurve helt fram til for 3-4 uker siden da det begynte å flate ut og nå altså har stått på stedet hvil i et par uker. Flere som har hatt det slik på slutten?
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Min har ikke vokst, heller. Flatet ut i uke 35-36 og nå har den "krympet" 2 cm.. helt sprøtt. Aldri skjedd før. Ikke noe er galt på ul. Men nå er det to forskjellige som har målt meg og jeg tror ikke sistemann var så nøye. Merkelig lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå