millere Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hvor mange har mye energi nå? Jeg synes jeg er i merkverdig dårlig form til tross for at jeg vanligvis er i så god form. Fysisk er jeg bare misserabel nå. Føler kroppen er uvel og sliten konstant. Den siste uker har jeg tatt det med ro hele tide etter anbefaling fra jordmor. Formmessig blir jeg ikke bedre av det, nesten tvert om. Lurer på å gå turer igjen, frisk luft hjelper jo ofte. Problemet er de konstante kynnerne nå jeg går (har npk av dem når jeg tar det med ro+maserier) Så lurer på hva som egentlig er lurt de siste ukene, kapituelere å hente det jeg kan ut av ro og sofasliting. Eller en tur hver dag og sysle med ting hver dag, Jeg skal jo tross alt snart gjennm en tøff fysisk anstrengelse og i mitt hodet er det jo logisk å holde meg nogenlunde oppegående med om ikke annet, turgåing. Grunnen til at jordmor sa jeg ikke skulle gå turer var fordi foster var festet så langt ned i bekkenet at hun er bekymret for fødsel før uke 37. Hvordan er formen til dere andre? Går dere turer/trener til tross for masse kynnere og maserier?
MiMa09 Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er 36+2 nå, og er heller ikke i storform. Det har vart en stund. Heldigvis har jeg en mann som er strålende på husarbeid, ikke klager over at jeg ikke gjør så mye og er søt og snill hele tida. Men det er rimelig frustrernede når man fra tidligere tider er vant til å jogge annenhver dag og ellers trene 3-4 ganger i uka. Det har bare vært å glemme siden omtrent uke 20. Jeg har prøvd å komme meg ut å gå litt, men klarer ikke lange turer. Har nå kynnere stort sett hele tiden, men de er ikke vonde. De kommer så ofte nå at jeg ikke tenker over det lenger. Men var hos jordmor i går, og hun ble litt bekymra fordi jeg hadde kynnere under hele kontrollen, det var ikke sjans for henne å kjenne noe til babyen inni den steinharde magen min. Hun sa ingenting om det, men tror hun trodde at fødsel kunne skje litt før termin. Men det er jo ikke akkurat lurt å si det til en drittlei gravid dame som helst vil ha ut babyen med en gang, jeg er liksom utålmodig nok som det er. Gleder meg villt til å kunne starte på veien tilbake i form en gang utpå høsten.
millere Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 ÅÅåååå, jeg også. Komme i form igjen står for meg som en drøm. Nå er bare ALT slit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå