Spira31 Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Skal være 7+5 idag... og så viste det seg at knøttet ikke har vokst siden sist fredag og hjertet banker ikke lenger.. altså en MA (missed abortion)... har hatt 2 SA (spontanabort) siden januar + en biokjemisk graviditet og nå altså denne.. altså det har slått ut gravid på meg 4 ganger siden romjulen.. har jo vår skjønne datter som blir snart 2 nå fra før, men vi ville så gjerne at hun skulle få et søsken eller helst flere..... så nå blir det vel en drøss med blodprøver, utredning og sånt... hun jeg var hos idag nevnte at jeg kanskje burde ta hormonbehandling og blodfortynnende neste gang jeg blir gravid..syns det høres skummelt ut også.. bivirkninger og sånt.. tenk hvis datteren vår bare var et lykketreff! Beklager..er bare kjempelei meg nå........ klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Kjempe trist og høre, føler med deg:/ Min siste MA var det også slik, vi fant ingen hjerteaktivitet. Var lange grusomme dager mellom hver gang jeg skulle på UL kontoll. Jeg går på blodfortynnende, og skal gå på sprøyter så lenge vi prøver å bli gravide, og undere en evt. graviditet. Jeg må gå på blodfortynnende resten av livet. Nå tar jeg en sprøyte morgen og kveld med Fragmin, pluss Albyl-E. Synes det går greit, så ikke vær for engstelig for det:) Oversender mange trøste klemmer:)
Spira31 Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Hei igjen.. jeg har enda ikke klart å sette inn de tablettene som setter det i gang.. er alene med datteren min for mannen sover ut etter nattevakt og han skal på nattevakt både natten som kommer og den til mandag. Kjipt. Har lest litt om crinone, kanskje det er noe for meg? Får vel uansett vite alt sånt når jeg går til spesialist igjen... klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 huff vet hvordan dette er:( mistet selv 4 ganger før lillemann satt... sender deg en kjmpe stor trøste klem og håper at det lsøser seg nå når u får skikkelig oppfølging... <3
Spira31 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 hei igjen.. prøvde med de tablettene på lørdag, men fikk bare sykt vondt i magen og det kom bare ut litt brunt blod, så på mandag, altså for 2 dager siden var jeg på sykehuset og hadde utskrapning. Har skrevet et langt innlegg inne på habituell abort siden her : http://www.barnimagen.com/forum/thread/140446902 sitter og har vondt i hodet og er kjempelei. Har du hørt denne sangen? Nydelig og trist.. : klemmer fra meg ps. blør omtrent ingenting etter utskrapningen nå..vil det si at de fikk ut det meste?
Dotten Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Huff da. Høres slitsomt og tøft ut! Sender over en trøsteklem, og ta i mot all den hjelp du kan få. Vi får stole på at fagfolkene vet hva de snakker om, og ikke utsetter hverken deg eller en ev. liten spire for noe fare!! Lykke til!
Spira31 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 mhm.. skal på etterkontroll den 17.aug til han spesialisten jeg går hos (som forøvrig hadde ferie hele tiden når jeg var gravid nå sist!! og kom tilbake på mandag når jeg hadde utskrapningen...) lurer på hvor farlig det er om vi har sex snart? Fikk beskjed om at man må vente i 2 uker eller noe... men jeg blør ikke.. knapt blødd noe etter utskrapningen. Er det vanlig? mvh
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Jeg blødde heller ikke så mye etter ut skrapingen, tror de sier det er bra, da har de liksom fått med seg det de skal:) Ang. sex så er det vel faren for evt. infeksjon, vi ventet ialfall over en uke........men man må være klar for det både fysisk og psykisk liksom:) Tenker på deg og håper dagene blir lettere etterhvert.... Stoooooooor trøsteklem oversendes
Spira31 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2009 Hei igjen! Ok.. savner vel mer å ta meg et bad i badekaret enn sex akkurat nå! men jo sex er jo på ønskelisten også...turte nemlig ikke å ha så lenge jeg var gravid.så mannen har ikke fått noe siden juni... har du hørt denne sangen? Får tårer i øynene, den er så nydelig : klemmer fra meg
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 huff... jeg vet ikke om de sa det men når du har hatt en utskrapning så ble iallfall vi rådet til å ikke ha sex de 2 første ukene og bruke kondom de neste 6 ukene sånn at slimhinnene i livmoren får bygd seg helt opp igjenn... huff... ta godt vare på deg selv nå i tiden fremover.. stor klem til dg...
Spira31 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2009 Så du mener ikke sex uten noenting før om 2 måneder!? oh my... og jeg som tror vi ga vekk kondomene våres til bestevenninna mi og typen hennes..siden vi ikke brukte de... hehe.. fikk ikke beskjed om det jeg... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå