Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei;) Vi lurer på om når jeg blir gravid? Jeg sluttet med p-piller for ca 2 år siden.

Jeg er født: 1412-88

Han er født: 1604-88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp. hjelper dere litt jeg :)

Skrevet

Heisann..

Du er ikke gravid nå,du blir ikke gravid dette året,altså 09...

Lykke til...

Dette kom opp..

Generelt betydning - Solen representerer alle som er positive - de materielle lykke, godt ekteskap og tilfredshet.

Jobb - på jobben, kan du nyte noen suksess. Dina-arbeidstakere eller ansatte ser opp til deg. Du er populære og godt likte og gjøre en god jobb.

Kjærlighet - Du kan forvente en periode på lykke i kärleksområdet. Du har mange fans, og du sprer lys og livskraft i livet.

Finans - Din økonomiske situasjon ser bedre enn du forventer. Gratulerer.

Skrevet

Tusen takk for svar. Så du ser en lykkelig fremtid for oss =)

Skrevet

kjære aka21. Nå bryr jeg meg, og det burde jeg vel ikke. Men klarte ikke dy meg. Jeg har lagt mye Tarot-kort. og dersom solen kommer opp som hun sier over her, så er det ofte i forhold til barn. Så jeg spår for moro skyld at et barn er på vei;)... Klem fra meg..

Skrevet

Til anonym:

kommer ann på hvor det kortet ligger,og hva som er rundt korta,

jeg la ikke et kort på henne,men la flere..dermed er det ikke på barn det kortet kom opp,men på kjærlighet..Du må jo vite det du ,hvis du driver å legger kort selv..Du og henne kan ha samme kort,men betydninga trenger ikke å bli likens for det,det er hele bildet og følelsene du får opp som gir deg svaret..men det er greit,du kan ha din mening men ikke forvirre aka21..blir spenndene å se hvem av deg og meg som her rett..

Skrevet

Nå har jammen meg anonym begynt å plage Tussimor

Skrevet

Ja, det blir spennende:).... Og, nei, har ingen planer om å plage Tussimor, slapp helt av....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...