Gå til innhold

ultralyden idag gikk ikke bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være 7+5 idag... og så viste det seg at knøttet ikke har vokst siden sist fredag og hjertet banker ikke lenger.. altså en MA (missed abortion)... har hatt 2 SA (spontanabort) siden januar + en biokjemisk graviditet og nå altså denne.. altså det har slått ut gravid på meg 4 ganger siden romjulen..

har jo vår skjønne datter som blir snart 2 nå fra før, men vi ville så gjerne at hun skulle få et søsken eller helst flere.....

så nå blir det vel en drøss med blodprøver, utredning og sånt... hun jeg var hos idag nevnte at jeg kanskje burde ta hormonbehandling og blodfortynnende neste gang jeg blir gravid..syns det høres skummelt ut også.. bivirkninger og sånt..

tenk hvis datteren vår bare var et lykketreff!

Beklager..er bare kjempelei meg nå, håper å melde meg inn her senere!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette var virkelig trist lesing.. :(

Håper du får en god utredning nå, og at jeg ser deg her inne igjen etterhvert.

Tror virkelig at det vil ordne seg for deg, slik at du får flere barn.

Skjønner absolutt at du er kjempelei deg nå. Så urettferdig.

Sender deg en stor klem.

Skrevet

Huff så trist! Føler med deg! Håper det vil ordne seg for dere etterhvert! *klemme*

Skrevet

Hei!

Dette var veldig trist å lese. Er virkelig urettferdig at noen skal oppleve slikt igjen og igjen... Ta godt vare på deg selv fremover nå.

Jeg har selv slitt mye med å bli gravid denne gangen, og også hatt en MA. Begge gangene jeg har klart å bli gravid, har vært på hormonbehandlinger (sprøyter som er de samme som brukes ved prøverørsbehandling). Etter min forrige MA, mente legene at jeg kanskje mista pga progesteron-mangel (det skal sies at jeg har gått på ulike progesteron-piller i over 2 år nå, fordi alt med kroppen har vært så kluss). Men var hos en ny lege nå, som også sa at flere mister pga progesteron-mangel. Så i dette svangerskapet går jeg på Crinone (progesteron-tilskudd som settes opp i skjeden hver dag), og nå er jeg 10 uker på vei, og alt er bra så langt.

Kanskje du skulle høre med legen om du kan bruke Crinone neste gang du blir gravid, iom at du har mista så mange ganger?? Har ei annen venninne som mista 3 ganger på rad. Så begynte hun på Crinone neste gang, og i dag har hun 2 friske jenter som begge er født etter Crinone-kur.

Det er heller IKKE farlig å bruke Crinone, selv om du ikke skulle mangle progesteron.

Nå er jo ikke jeg lege eller noe, men har vært borti mange medikamenter de siste årene, og har god tro på progesteron-tilskudd for å unngå å miste i MA eller SA.

Lykke til videre!! Håper det er din tur neste gang. :-)

Skrevet

Det var trist! Hadde virkelig håpet det skulle gå bra for deg denne gangen!

Selv går jeg på klexane denne gangen. Det er blodfortynnende sprøyter jeg setter selv, hver dag. Det var litt ekkelt de første dagene, men nå bryr jeg meg ikke. Er nok en vanesak:) Håper de kan hjelpe deg neste gang!

Skrevet

huff a meg, ord er ikke til store hjelpen i en slik situasjon...

misst i motet kjære du, for det vil gå.

føler med dere.

Skrevet

Føler virkelig med dere. Hadde en ma i forige uke var da 13+5, og fosteret hadde vørt død siden uke 11. Så barnet mitt livløst på skjermen. Det gjorde,og gkør så vondt. Var på tidlig ul i uke 7 og alt så bra ut. Vet hvordan du føler det nå. Måtte operere,men var vellykket heldigvis, Har ikke blødd i det hele tatt. Så håper på ny spire som vil vokse og gro seg stor. Er så ubeskrivelig vondt. Tenker på deg. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...