Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg er ei jente på 24 år, blir 25 i høst da.. Som har prøvd i over 2 år på en lillebror eller lillesøster. Ble gravid som 19 åring, ikke planlagt.. Og fikk ei nydelig lita jente i april 2005. Giftet oss i juli 2007 og begynte prøvingen like før dette. Men nedturene er blitt mange. Regnet med at siden vi ikke hadde problemer med å bli gravid 1 gang skulle det gå fort å bli det med nr 2 også.. men den gang ei.. Har nok mest sannsynlig prøvd i 1 år uten eggløsning, 1 år på pergo ( hvis man regner pausemnd også) Hatt bra eggløsning hele det året uten noe klaff. Sluttet på pergo før sommeren og har hatt Eggløsning på egenhånd siden det.. Men ingen pos test likevel ( Mensen kommer på dagen hver mnd ( Mannen har bra kvalitet på svømmerne, så gyn skjønner rett og slett ikke hvorfor det ikke klaffer. Sendt søknad til Sankt Olav no da, og venter utolmodig på brev derfra.. Men de er vel sommerstengt!?! Noen som kunne tenke seg å fortelle gangen i assistert befruktning? Hva gjør man første time og slikt? Grugleder meg veldig.. Bare lyst å komme i gang og at det forhåpentligvis klaffer. Ellers må vi nok innse at det bare blir 1 barn på oss ( Er selvfølgelig veldig glad for å ha henne, men skulle så gjerne gitt henne søsken. Er selv oppvokst i en søskenflokk på 4, så ser ikke for meg at hun skal bli enebarn :o/
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2009 Ser jeg hadde glemt å oppdatert nicket... ;o)
EndeligLine 01.06.2010 Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 St. Olavs har sommerstengt for behandling, men det er folk der. Du får tak i sykepleierne på telefon. Skal til St. Olavs 28. aug for 2. icsi forsøk, så blir det uttak av egg uke 36. Det tok et par mnd fra søknaden ble sendt til jeg kom til første gangs us. Så fra du har vært første gangs us til prøverør blir satt i gang tar ikke så veldig lang tid. Første gangs undersøkelse er bare ul og en samtale. Så jeg ønsker deg lyke til og håper at alt går bra:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå