*Babyønske* Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hei jenter.... I dag har jeg bestilt time på hausken... Fikk time i september så no er jeg kjempe spent... Noen av dere som har erfaring derfra?? Hvor mye koster konsultasjons timen?? Snakket med en kjempe hyggelig dame som kunne fortelle en hel masse... No gleder i oss kjempe mye til å få komme igang... Er dyrt men eg syntes virkelig pengene er verdt det )) Klem fra meg
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Hei Vilja! Første konsultasjon koster kr 1000,- Viser for øvrig til hjemmesiden til klinikken: http://www.ivfhausken.no/prisliste/ Jeg og min mann har bare positiv erfaring fra klinikk Hausken, med ett ICSI barn født i 2007 og ett ICSI barn født i juni 2009. Bilde av dem på min profil..og ja, barna vi fikk er verdt millioner mer enn pengene vi betalte for forsøkene;o) Lykke til videre i IVF-prosessen!!
*Babyønske* Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 hei og tusen takk for svar ,, Så koselig å høre.. var inne og såg på bildene ) super skjønne alle sammen... jeg er kjempe spent i verfall...har ingen barn fra før og har prøvd i snart 3 år.... veldig klar for å lykkes )
muffin25 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Heh.. jeg har og bestilt time i dag fikk en mail med tlf nr i.. og det var tydeligvis feil, ringte en vilt fremmed dame og sa at jeg ringte om kunstig befruktning,,gud, så flaut Men så ringte jeg rett.. fikk time 2 september.. spennende.. har ferie først og nå vil jeg bare ha ferien over.. ny vri i år
*Babyønske* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 hhihi ja det kan jeg tro var flaut ) Jeg har veeeldig god følelse når det gjelder hausken...Så får bare krysse fingrene... Jeg har faktisk fått positiv el test i kveld...helt sprøttt...Er i pause mnd med pergotime... Kansje det ordner seg.. Masse lykke til.. Klem fra meg
fostermor*stolt mamma* Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 KAn ikke skryte nok av Hausken!!! etter 7 år fikk vi endelig hjelp og på første forsøk ble jeg gravid!!!! jeg er nå 28 uker på vei og venter en jente i november:) Fantastiske engler på klinikk Hausken!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå