Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter....

I dag har jeg bestilt time på hausken...

Fikk time i september så no er jeg kjempe spent...

Noen av dere som har erfaring derfra??

Snakket med en kjempe hyggelig dame som kunne fortelle en hel masse... No gleder i oss kjempe mye til å få komme igang... Er dyrt men eg syntes virkelig pengene er verdt det :o))

Klem fra meg

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har hørt så utrolig masse bra om Hausken, så det er nok virkelig verdt pengene ja! Gynekologen min sa at han virkelig ser opp til Hausken og at han håper å kunne bli like flink som han en dag. Masse lykke til med behandling, håper dere lykkes snart!

Skrevet

Hvis det ikke er for mye bry, kan dere skrive litt mer om denne hausken:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har også fått time hos Hausken, 21. sep. Er kjempe spendt på om han kan hjelpe oss.Og har veldig troa på at han kan det.

Har ei venninne som har vært hos han og hun har bare positivt å fortelle om han. Han har veldig mye kunnskaper,og virker nesten arogant, men han passer det sier venninna mi. Siden han kan så mye. De tok veldig godt imot henne og fortalte masse hva som skulle skje og tok virkelig godt vare på henne.

Skrevet

Masse masse lykke til !

Skrevet

Hei, kjenner et par som er kjempefornøyd hos Hausken! De hadde brukt opp forsøkene i det offentlige, og det klaffet ved første forsøk hos Hausken! De er virkelig profesjonell.

Hadde selv tenkt å kontakte dem for time, men plutselig har noe magisk skjedd og det trengs ikke hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...