Gå til innhold

Hei nattinatt :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deg har jeg sett etter! :o) Du spådde meg for et par år siden pr mail, og det meste du sa, stemte faktisk, spesielt på jobb- og barnefronten :o).

Du sa jeg ville få forlenget det engasjementet jeg hadde, samt at jeg ville bli gravid med en gutt i fjor sommer. Nå sitter jeg her med en nydelig liten tass på to måneder :o).

Du trenger ikke ta deg tid til dette, men jeg lurer på om du ser noe mer på jobbfronten? Engasjementet jeg har nå, går ut i dag faktisk, slik at jeg ikke har noe jobb etter endt svangerskapspermisjon i april. Dvs jeg har fått tilbud om 1 månedes jobbing, men det er er ikke så mye å leve av. Ser du noe her? Får jeg meg jobb, tror du? Evt hvilken type? Videre på universitetet eller noe annet?

Bare svar hvis du har ork og tid! Jeg er født 250478

stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo igjen!!!

Så artig det var då!!! Ang jobb,hm,føler det litt rolig rundt deg no,og som du seier sjølv, så er ikkje den mnd med jobb mkje å leve av,om det ikkje er at du får tilbud om lenger jobbing.Det ser u til at det kan være litt stille rundt deg no ei lita stund utover høsten,sjølv om tid er veldig vanskelig å sjå på. Men du nevner universitetet,og det gav meg iallefall ein god følelse,så ja,har du lyst til det, så ser eg deg der ja. Og det kan sjå ut til at det vil bli eindel jobb på deg der etterkvart. Ein ting er sikkert,det vil ordne seg med jobb for deg.Men det er litt som at du skal få gitt dge litt tid heime,og henta deg inn igjen littegrann etter fødsel og barsel. Eg veit jo korleis det er med desse pengene og,men som sagt,det vil ordne seg for deg,det er heilt sikkert.Masse lykke til!!!!

Skrevet

Tusen takk skal du ha, nattinatt. Jeg får vel bare ta det litt med ro og ta ting som de kommer, men det henger litt over meg dette her. Men takk for at du tok deg tid!

Ps! Ser du flere barn på meg? Har to gutter fra før :o)

En super sommer ønskes deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...