Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Har en gutt på 13 mnd,han er usannsynlig sutrete, nå ar han vært på besøk hos farmoren sin noen dager,og rutiner her hjemmefra skal ha vært fulgt opp, hun er veldig flink til det. Han har ikke begynt å gå ennå, men går når vi holder i en hånd, og blir med han rundt. Han sutrer hele tiden, unntatt når pappa hauser opp og lager ting supermosromt hele tiden, jeg har ikke anledning til dette,da hverdagen min ikke gir rom for dette i like stor grad.Jeg føler meg som verdens verste mamma. Ungen min vil jo ikke være sammen med meg,eneste gang han er fornøyd er når han spiser. Han vil ikke sitte på fange tog se på ting,han vil ikke sitte på armen, dvs,han vil gjenre opp,emn så skal han ned,og opp og ned hele tiden. Jeg blir gaaal!!! Ungen min liker meg rett og slett ikke, jeg er kjempelei meg,prøver å få til kkoselige ting med han, men gruer meg til hver enkelt dag, fordi jeg føler jeg ikke klarer å møte hans behov. Prøvd å fortelle dette til helsesøster,for å få konkrete forslag til hva jeg kan gjøre, uten at jeg føler dette hjelper nevneverdig.Har bestilt en ERGO bæresele nå,kanskje han er mer lykkelig når han får henge på meg, men han er tung,veier 13 kilo hvert øyeblikk, så er jo begrenset hvor lenge av gangen jeg kan ha han PÅ meg også.Gutten har masse leker, vi er mye ute, det han mangler er kanskje jevnaldrende å leke med? Han må nødvendigvis leke litt selv, hender han gjør det,men er ikke fornøyd,og heller ikke særlig interessert i at vi leker sammen, vi har jo ikke noe godt samspill!! Kan noen hjelpe? Ønsker kun seriøse svar, er nok nede i søla som det er....
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Huff da, jeg skjønner at dette blir vanskelig. Datteren min var litt i samme stil da hun begynte å gå og hvis han ikke har vært slik før tenker jeg at det er en fase han går igjennom. Det er vanlig at de er litt mer sinte og sutrete når de lærer å gå, hvor mange dager har han vært slik? Det er mye som skjer rundt 1 år, og barna vil så masse + de skjønner ikke alt som foregår. Datteren min var mye sutrete og sinna til og fra da hun var 11-13 mnd. Nå er hun 15 mnd og er en helt annen, så jeg håper dette er en fase for sønnen din også. Mitt tips er at dette går over. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå