Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Gutten min på 16 mnd er veldig glad i vann. Er vandt til å ha det tilgjengelig hele dagen. Hjemme har han de små Imsdal flaskene, men må jo følge med, for det er jo veldi gøy å søle Nå begynner han i bhg, og da er det vel greit å sende med en drikkeflaske.. Er det noen som hvet om noen greie? Som er lette å drikka av, rengjøre og som kanskje ikke søler så veldi... Føler han er for stor til desse koppene og slikt med ventil, han blir bare irritert når han må jobbe så veldi for å drikke..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 De har sikkert tutekopper (avent eller lignende) i barnehagen som han kan bruke? Tror ikke egen drikkeflaske er nødvendig med mindre barnehagen ber om det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 De har i alle fall i den bhg som mine går i. Lillebror hadde i begynnelsen, men bare til måltidene. Vet ikke hvordan de gjør det utenom. Men nå når han drikker av vanlig kopp så står den på benken ved vasken, og de går bort hver gang de er tørste og da finner personalet vann til dem.
mie76 Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Tenker nok at barnehagen passer på dette. Si bare i fra til dem at han pleier å drikke mye. Om de ber deg om å ta med egen flaske, så prøv "sportsflaskene" til Avent. De er beregnet på større barn og har større tut, ellers samme system som koppene. Eldstemannen min på fire bruker de ennå.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 type imsdalflasker somm ikke vaskes daglig er bakteriebomber i bhg. Sats på at han får drikke av tutkopp eller glass når han sier at han er tørst, de vaskes daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå