Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Litt utenfor tema, men er det vanlig å barbere seg "der nede" etter at man har fylt 40 år?
Magica*fra*Maridalen Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 He he, må bare si noen ord: Det forundrer meg at noen mennesker lurer på så mye rart, at noen mennesker må få svar på alt det rare de lurer på og at de i det hele tatt spør og det aller dummeste at de krever svar på sine spørsmål til en hver tid. Jeg for min del synes du som spør skal få LEVE i UVITENHET, hehehe! og ædda bædda!!
Cmoi Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hei Jeg mener: Om du finner det best å barbere deg nedentil etter fyllte 40, så er det helt normalt å barbere. Det er bare DU som kan svare på om det er normalt. Men hva er NORMAL oppførsel i det store og hele???
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Har spurt både legen og gynekologen min, de sier d er flere som barberer seg, enn de som ikke gjør d.. ) Mange helt glatte.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Ble nysgjerrig: Hvorfor i all verden lurer du på dette?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Hvis du er interessert kan du søke slik informasjon på andre nettsteder, det fins svar overalt. Har hørt om alt fra at skitne nylonstrømper tenner noen til at barberte 40 årige kvinner tenner andre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå