Gå til innhold

Biter i det sure eplet og innser at jeg hører til her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ei jente på 32, bosatt i akershus og prøvd uten noe som helst resultat i over to år..

Vi er nå kommet inn på time for å begynne utredning på ahus den 13 august og jeg grugleder meg..!

Jeg og samboer har vært sammen i 8 1/2 år og ønsker oss utrolig mye et lite lykketroll.

Jeg sliter med mange vanskelige følelser, som sikkert veldig mange andre her, og føler ikke noe spenning med prøvinga lenger. Har så å si bare venner med barn, og alle i familien har eller skal ha barn, og alle har flere enn en..

Samboer har en relativt sterk grad av epilepsi, som han først for tre år siden fikk god kontroll over, men må jo selvsagt gå på tildels sterke medisiner pga det. Vi selv mistenker at medisinene er en del av grunnen til at ungen har uteblitt, men det er også blitt påvist at jeg mangler helt eller delvis eggløsning, selv om jeg har mens. Ganske uregelmessig er den da men..

Pga sykdommen til samboeren min så begynte vi jo selvsagt ikke prøving før han fikk kontroll over den.

Jeg har lest mye av det andre har skrevet, og har stor medfølelse for dere som mister gang på gang, prøver i lang tid og så mister..

Det er vanskelig å sette ord på alle følelser jeg har rundt dette, fordi jeg kjenner gråten presser på såpass ofte, klumpen i halsen føles konstant..

Men jeg håper på å bli kjent med noen hyggelige jenter her, har ikke akkurat noen å prate med det om, bortsett fra sambo..

Vel dette var min historie og nå har jeg ihvertfall fått utløp for litt av tingene jeg konstant tenker på :)

Klem fra niccoline :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg vil bare si hei til deg siden ingen andre har gjort det enda. Jeg er også "ny" her, dvs var sliter i 1,5 år med nr.1 og skulle begynt på nr.2 i januar, men har bare trøbbel med syklus og el. Så sliter litt denne gangen, og;-)

Jeg syntes også det var tungt å ikke få det til. Hadde mange vonde tanker og det slet både på meg og på forholdet vårt.

Det som er bra, er jo at dere skal få utredning nå, da skjer det ihvertfall noe, og kanskje du får svar på om det er noe du kan gjøre for å bedre sjansene dine til å bli gravid !

Fint at dette forumet finnes så man kan dele tankene sine :-)

Skrevet

hei du, du skal vite at det er ikke bare deg. det er så mange som sliter, og er en av dem dem. alt er frisk hos meg bortsett fra en cystet som de fant nylig (sprakk for litt siden tror jeg). mannen min har nedsatt kvalitet. vi har sendt inn søknad. jeg våkner mitt på natta og gråter fordi vi ikke får det til. vi har vært sammen i 7 år og har ikke brukt prevensjon på 6 av de. vi har prøvd i over to år. er bare slten og lei, ikke noe spenning med å prøve lenger, det er bare tiltak må jeg si. ahhh , mye klaging, men you are not alone...

klem til deg og få det ut på bim, her får du masse støtte og oppmuntring .)

Skrevet

Tusen takk Miaxz og lillehare :) Ja det går fort fram mot 13 august nå.. Uæh... Hovedinnlegget mitt ble skrevet på den dagen tr kom for fullt, med hele sulamitten som følger med.. ;o)

Skrevet

hei du. jeg fikk tanta fredag 31.juli og det kommer forsatt litt guff. vet ikke hva det er, men det iallefal ikke blod... ah, kjipt å ønske seg noså intenst og så skjer det aldri noen ting! ingen verdens ting... ahhh. håper det er bedre med deg enn meg her for jeg er bare bitter nå!!!!!!!!!

Skrevet

Oisann, høres slitsomt ut.. Sånn langvarig spotting er slitsomt. Ikker på at du ikke er gravid...? Er helt enig med at det er forferdelig å gå uten at det skjer noe.. Selv håpa jeg at jeg kanskje skulle fått el denne måned, men dæven ingen tegn til den nei.. sukk hjerte men brist ikke.. ;)

Skrevet

hei, du sier du ikke har el?? prøvd pergo? vi var til samtale i går og jeg skal begynne på pergo neste syklus.har el av meg selv men må gjøre noe mens jeg venter...

Skrevet

lillehare: mener du samtale for ivf eller hos gynekolog?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...