Tre gutter, en jente og spire Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Storm ute. Vi har et halvferdig hus som er fullt med plast og annet møkk som bråker. Jeg ligger og hører på alt og bekymrer meg. I tillegg har jeg hatt knallharde kynnere som nesten har tatt pusten fra meg. Gav opp å sove og la meg på sofaen og så film.. hvordan skal jeg orke å være blid i dag??? Greide ikke å være blid til mannen i telefonen, som elsker storm, og sover som en stein! Dumme han!! Også er han opplagt og sier han ikke kan hjelpe meg med at jeg har vondt. Enda mer dumme han Regnet øser ned og i dag orker jeg bare ikke underholde småtass gjengen... Håper alle har hatt en bedre start på dagen enn meg
Trilletrill Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Det hørtes ikke noe behagelig ut! Hvis det hjelper så har jeg termin idag, jeg har godt opp rundt en 30 kg, den fine magen min har fått noen strekkmerker og ikke nok med det! Jeg må kjøpe en flott kjole som jeg kan ha på meg på bryllup imorgen og som kan dekke de oppblåste elefantføttene mine! En umulig sak i mine øyne... Uansett sett på litt te, lag noen gode brødskiver og forsøk å få litt søvn utpå dagen. En dag kan vel unga underholde seg selv;)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 Har hadd ei møkkanatt selv, kjenner hode holder på å sprenges snart etter nok en dårlig natt. Og det er rart hvor utrolig godt disse mannfolkene sover hele tiden, bare de legger hode på puten så har de sovnet. Skulle ønske vi kunne ha det slikt=) Håper det går bedre ut over dagen og at du har bedre netter i vente. Sitter her og drikker kaffe og vann og håper at jeg skal klare å fungere "normalt" snart
Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Uff da, det var ikke mye til natt! Lemp de over til ham likevel, du er fødseklar og fortjener hvile, det trenger ikke han som har sovet godt. *trøsteklem*
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2009 Takk for sympatien, jenter godt det ikke er bare meg som sliter litt.. Hadde jeg skullet ut og funnet penkjole i dag, hadde jeg nok blitt gaaal håper du finner noe.. føler meg som en vandrende sopp uansett hva jeg har på meg for tiden. Skulle egentlig i bryllup i morgen vi også. Men er 60 mil unna og 11 dager til termin i dag, så da ble det ikke noe fest på oss. Ikke lei meg for det lengre. Tror jeg skal lage bolledeig, så kan småtassene bake til mammaen sin da har de noe å drive med så lenge..
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2009 Humpf. Han er på jobb, den sniken!! sikkert kjempeglad for det, tenker jeg. hihi
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Uff...Så kjipt når man ikke får sove. Jeg har det sånn annenhver uke liksom.... heldigvis inne i ei sove uke nå...Gruer for neste. Men da er det bare å ha en haug med filmer klart... Ikke sitter jeg godt i stolen min heller. Å den gode tv sofa`n jeg kjøpte i begynnelsen på sommer`n kommer ikke før ei uke før termin....Mye gang i den liksom.... *sukk* Sett på en barnetv kanal eller en film til barna å slapp av!! Det syns jeg nesten vi må få lov til nå på slutten... )) Lykke til! Håper du får sove ut ordentlig i natt!!!
nr 2 i oktober? Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 her i nord har det vært tropenatt, så jenta mi har våknet hele tia og forlangt å sove ilamme meg, du kan jo gjette hvor godt jeg har sovet... tung og ondt i hodet og plages med kynnere - drittdag (nu vil eg ha høst!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå