Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må jaggu være på ferie, fordi han er ihvertfall ikke hos oss....

Fjompen har sovet så fint i sommer, nesten hele natten (fra 19-07) med unntak av noen få løpeturer med smokk rundt kl 05.

Den siste uken har han vært våken flere ganger om natten, kaver rundt, krabber, gynger på knærne og ikke minst prater høyt. Hvis vi bare lar han ligge begynner han å gråte til slutt (fordi han ikke får til å snu seg igjen) eller sovner med ansiktet ned i madrassen på knærne (dette liker jeg ikke) Så vi snur han, dytter inn smokk og jeg snart ikke hva vi ikke gjør. Hva i granskauen skjer`a?

Jeg har selvsagt jobbet i denne uken og pappa på permisjon og han har fått sin første tann og disse to er vel kanskje grunn nok.

Men jeg er så trøtt, så trøtt , så trøtt (klage klage klage)

Han sover det samme som før på dagen, to dupper a ca 45-60 minutter hver og en liten dupp på morgenen. Han er 8 mnd.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I natt har han faktisk vært hos oss, for første gang på hele sommeren...

Ellers se mitt innlegg Opp/ned metoden... og som lykkeli sa til meg: Velkommen til 8-9 mnd klubben!

Det skjer så mye i hodene og kroppene til disse små å tror jeg, så de finner ikke roen. Også har de lært å stå på knærne, krabbe, krype og noen kan stå - og dette må det øves på dag og natt!

Er det første uken med perm for pappan? Isåfall er det ikke rart han er litt urolig. Husk, det er en stor omveltning for han. Og med ny tann og...

Det eneste jeg kan si er: jeg vet hvordan dere har det, det er mange av oss og det går over! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...