Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på onsdag tok jeg en EL test og den var negativ, men vi hadde sex for det =P

jeg tok en ny EL test i går ettermiddag og den var positiv, det dumme er at samboeren ikke var hjemme i går så det ble ikke noe kos..

men om vi har sex i dag er det for seint da?

eller hjalp det litt at vi hadde det på onsdag selvom den var negativ? den ble jo positiv dagen etter og sædcellene lever vel en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis testen var positiv i går ettermiddager vil vel egget slippe i dag eller i morgen, husker ikke helt, har hørt alt fra 12-48 timer etter positiv test. Så en runde i dag og i morgen gjør nok susen ;-)

Lykke til!!!

Skrevet

ååå nå ble jeg lettet.. jeg har vært litt små redd for at løpet var kjørt denne mnd..

tusen takk for svar =)

Skrevet

Har også lest at det beste er at de små svømmerene ligger og venter på egget når det slippes, og det gjør det jo hos deg:)

Masse masse lykke til iallfall:)

Skrevet

Er testen positiv i dag da? Du må teste til de blir negative igjen, først da har egget sluppet.

Så sex på onsdag og i dag også kan gi full klaff det! (har bevis i magen!)

Skrevet

jeg har ikke testet i dag enda. skal teste på ettermiddagen til ca samme tid som i går tenkte jeg.

jeg har lest et eller annet sted at man burde teste ca til lik tid på døgnet..

det er jo bare første pp så jeg tviler kanskje litt på at det kommer til å funke. sist brukte vi 10 pp..! meeen det er lov å ha et lite håp da.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...