Gå til innhold

Mmmm! Bensin-lukt og nye plast-sandaler-lukt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått skikkelig dilla på div. lukter! Ikke det at jeg står og sniffer bensin, men jeg nyyter lukta hvis jeg kommer over den, hehe! På rema 1000 har de ei kurv med sånne plastsandaler og de lukter også utrooolig godt! (Går alltid noen ekstra runder rundt den!) Noen sprit-tusjer lukter også veldig godt! Jeg har egentlig alltid likt sånne lukter, men nå når jeg er gravid er det helt ekstreeemt!

Er nå i uke 34, har ingen spesielle matvarer jeg har dilla på lengre men i begynnelsen av svangerskapet var det grønne epler som var tingen og lollipop-saftis:)så

Mye rart som skjer med kroppen, gitt... Humøret svinger også VEEELDIG mye. Den ene timen kan jeg være verdens lykkeligste, så kan det snu seg totaaalt ved at jeg f.eks tar til meg en kommentar jeg ikke liker fra kjæresten min eller noe. Da blir jeg ei HEKS og hele verden raser gjerne sammen, så blir jeg deprimert en stund...eller en dag, hehe!

En annen ting som har skjedd under svangerskapet nå, er at jeg har mistet interessen for ALT jeg likte å gjøre før. Jeg sang i band, malte masse bilder, var mye sammen med venner, men NÅ er ikke noe av det interessant lengre. Jeg har sluttet med alt! Eneste jeg tenker på er babyen inni magen. Jeg er også sykemeldt pga bekkenløsning og svimmelhet, så jeg går nok og trår litt for mye hjemme uten å møte folk. Tror jeg har fått litt sosial angst! Håper det går over etter hvert!

I natt lå jeg og tenkte og bekymret meg litt vel mye tror jeg, var vel innom stort sett HELE følelsesregistret de 5 timene jeg lå og vrei meg! Til slutt ga jeg opp å prøve og sove, jeg gikk meg en lang spasertur, luket litt ugress i hagen og kokte meg havregrøt! (klokken halv 5 på natta!!) Nå sitter jeg her og skriver dette, mens lillemann sparker og koser seg med havregrøt-energi inni der:)

Gleder meg SÅÅ til å se han om et par mnd!

Sammensurium; graviditet gjør mye rart med kroppen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er ikke alene om å bli litt smårar.

Lukter ting overalt og eelsker lukten av white spirit,

kunne sikker ha sittet med flasken hele dagen om

jeg ikke hadde hadd vett nok til å la va.

Har fått samboer til å gjemme flaskene sånn for

sikkerhetskyld, men tar meg i å lete etter de inni mellom:/

Og når man går tur og bilene kjører forbi ja da tar man

ett ekstra magadrag og tusler salig videre;)

Har vært sykemeldt en go stund no og merker

godt at man nesten får litt sosial angst ja,

tror man rett og slett har for god tid til å tenkte.

Og den nattesøvnen ja, er overlykkelig viss jeg får

4timers søvn en natt. Ellers er det springing på do

en gang i halvtimen ihvertfall og mye urolighet i kroppen.

Graviditet gjør mye rart med kroppen ja,den lever sitt eget liv:)

Menmen...no er man snart i mål så man får bare holde ut=)

Skrevet

he he jeg syns maling og sånne sprit lukter er så deilige.. var innlagt på sykehus her for ca 3 uker siden og da sprita jeg hendene mine litt sånn i hemlighet fo rå gå å sniffe.. hehehe og lar alltid vinduet stå litt åpent når gubben fyller bensin.. hehe

Skrevet

hehe kjenner meg igjen der. bensin lukt lukter godt....

Men jeg elsker Kjellerlukt eller murlukt.. mmm.. murlukt...

Skrevet

Neglelakk, gummi, snus, sprittusj og kjeller er også fantastiske lukter. Men ingenting slår bensin... Mmmmmmm

Skrevet

Har fått skikkelig antilukteidilla på mykningsmiddel,

føler klærne er skittene og får skikkelig frysning

av å kjenne lukta. Fysh! Har gått over til luktfri no:)

Men kunne gjerne blandet white spirit og bensin

og luktet på det heele dagen=) hehe...

Skrevet

jeg sitter her å fantaserer om å sniffe bensin, eksos og pusse støv fra betong og diverese annet arbeid. Vo holder på å pusse opp også og allt støvet som ligger på loftet og i trappen etter gipsplater og sparlinkg har jeg bare lyst til å legge meg ned å sleike opp fra gulvet!

ser jeg biler på tv så blir jeg jo helt sprø.

heldigvis sier fornuften at jeg skal la være, så jeg klarer fortsatt å styre unna....

Skrevet

er avhenigig av tøymykner.

-lukta av nyvaska kluter

-poteter

-kjellerlukt

-snus

-grønnsåpe

-lukta i parkeringskjeller

ja føler meg litt psyko til tider..ehehe

Lurer på hvordan det blir etter fødselen. Om jeg ikke kan fordra luktene da.hehe

Skrevet

Hihi.. morsomt å se at jeg ikke er alene;-)))

Kjøpte insektsnetting til soveromsvinduet her forleden (Clas Ohlson) og det lukta så utrolig godt nedi posen der. Litt sånn tjære/lim/bensin/olje lukt. Likar godt den lukta fra før, men nå er slik at jeg virkelig nyter det. Har lyst å sniffe på den hele tida:)

Skrevet

Haha :P Så rare vi gravide er.

Jeg har også blitt veldig glad i malingslukter. Vi malte et spisebord for to dager siden. Jeg er glad det bare var spisebordet som skulle males, ellers hadde nok babyen tatt skade. Elsker lukta av maling.

Ellers er jeg blitt hekta på spylervæske. Vasker vindua hele tiden mens jeg kjører. Deiligt! Samboer måtte kjøre ned å fylle på til meg. Da han kom tilbake hadde han fyllt på med citrus-lukt-spylervæske. Tull!

Han måtte pumpe den opp, og få på skikkelig spylervæske ;)

Skrevet

Åhhhhh, bensin lukter ordentlig godt ja:)

Skrevet

bensin lukter veldig godt ja, er nesten så en har lyst til å ta litt på ei fille å ha med seg i lomma,

Skrevet

Jeg har fått veldig dilla på å suge vannet ut av kluter. Altså fylle de på å suge. Enn hvor hæslig det egentlig er!! ;-p

Skrevet

Jeg ELSKER bensinlukt, men det gjør jeg i ikke-gravid tilstand også :-))

Skrevet

hehe jeg har også fått dilla på akkurat de samme luktene! min mor kjøpte noen nye plastbrikker om jeg lukter på hver gang jeg har anledning. og lillesøsteren min fikk noen nye støvler som jeg ikke klarte legge fra meg;) mmm og bensin, sprittusj, neglelakk.. vanskelig å holde meg unna. kan jo ikke akkurat stå og sniffe heller;)

Skrevet

Et inspirerende innlegg! Du beskriver mye av det jeg også opplever... Jeg stod på badet hos mine foreldre i dag LENGE å bare lukta! Faren min driver å flislegger badet - å GUD det lukta godt:) Sånn rå-sement-greie-lukt:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...