Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg tok ut spiralen dagen etter TR denne mnd,kommet frem til at det er denne uka jeg skal ha EL. Det jeg lurer på er om TR fortsetter som vanlig etter spiralen er tatt ut? Noen som har erfaring med det? Håper noen kan hjelpe Er VELDIG klar for å bli gravid,helst i går Som sikkert dere andre her også :)
Frk Marge Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Her ble det supersurr etter uttak.... skulle ikke skje ifølge legen min men...
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2009 Oj.. Hva skjedde da?
Frk Marge Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 tok ut spiralen omtrent på EL dagen og fikk blødning 10 dager etterpå. så kom mensen igjen 4 uker etter det, men har variert veldig etterpå... har hatt perioder på 26 dager og 36 dager og alle varianter i mellom de siste 10 mnd. men den kommer jo, og jeg har fått konstantert El, så jeg håper det bare klaffer snart... håper det ikke blir surr for deg
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 hei:-) jeg tok ut min i slutten av mai,da ventet jeg TR.den kom2 dg etter og den har vært regelmessig etter det.jeg har syklus på 26/27 dager. det er rett som sagt her,at det ikke skal bli noe kluss med syklusen om du tar ut spiralen ja. lykke til,håper spira sitter snart hos dere begge:-) jeg er i 3 pp:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Jeg ble gravid med en gang etter uttak, tok den ut første dag i mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå