Gå til innhold

Halsbrann... noe så ubehagelig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæææh...dette er ikke godt :(

Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å bli bedre??

Jeg drikker myyyye vann, for å lindre det litt. Men det hjelper liksom ikke i lengden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! Melk fungerer... Men husker siste jeg var gravid, så kjøpte jeg noe på apoteket som fungerte kjempebra, husker bare ikke hva det heter... Men spør de der:)

Når jeg gikk med datteren min så holdt jeg på å klikke av det halsbranngreiene, brant i 9 mnd konstant nesten. Ble fortalt at det betydde at man fikk et barn med masse hår. Vet ikke om det stemmer, men datteren min fikk sløyfe i håret dagen etter at hun ble født, og har en hårvekst som ikke ligner grisen. Andre barn sliter med å få håret under øra, mens datteren min hadde hår helt ned til rumpa da hun var 2 1/2 år.. Sukk, skulle ønske at hun var lita igjen til tider. Nå er hun 12 år alt...

:)

Skrevet

Gaviscon kan hjelpe. Love Hearts også :)

Skrevet

Gaviscon ja, det var det de het! TAKK!;) *Noterer på handlelista* hehe...

Men, jeg har hørt at man normalt ikke får halsbrann før man er helt i slutten av den 3 mnd av svangerskapet...!? Men det er jo ikke jeg, og jeg brenner snart opp!

Skrevet

gaviscon smaker jo ...#grøss# jeg fikk novaluzid på sykehuset. den er helt grei. Link er også noe gravide kan bruke, men mener disse er dyrere

Skrevet

Love Hearts er jo utvilsomt det billigste og best smakende alternativet her. Jeg har flere venninner som sverger kun til det. Apotek-remediene smaker jo gjerne ikke så godt.

Jeg leste for øvrig nettopp et innlegg i siste "Gravid", der det står at en amerikansk studie har påvist at risikoen for astma hos barnet øker hvis mor tar syrenøytraliserende under svangerskapet. Det var et fryktelig høyt tall, nesten femti prosent av de mødrene som hadde brukt syrenøytraliserende medisiner under svangerskapet fikk barn med allergilidelser og astma. Så jeg er ekstra forsiktig da. Og det er jo da det er så fint at Love Hearts funker så bra!

Har en venninne som sverger til tre-fire sånne små drops etter måltider, da er hun stort sett halsbrannfri! =)

Lykke til!

Skrevet

Drikker du vann når du har halsbrann så blir det nok bare verre :)

Som sagt over her; prøv med litt melk, evnt. kan du spise mandler eller kjøpe noe på apoteket. Jeg var fullstendig avhengig av titralac når jeg gikk med gutten min :) Men denne gangen går det greit enn så lenge ;)

Skrevet

Hei hei.

sleit veldig med det i mitt forige svangerskap...

fannt min ting, å det hjalp meg, verdt et forsøk for deg oxo...lovehearts..

de små runde flate bruspulver-droppsa med litt skriv på..

hjalp meg, + at de smaker godt =O)

Skrevet

Mandler er mitt råd, hjelper fort og lenge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...