Gå til innhold

Thea-mammatilLotte :)

Anbefalte innlegg

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Lotte er rundt 6,8kg nå, og ca 67cm lang...hun skal veies imorgen:)

Hun har begynt med energipulver i maten, fordi hun ikke la så godt på seg. Ingen leger som nevnte noe, for hun spiser veldig bra og har gjort det hele tiden...men hun har vært tynn helt siden hun kom hjem fra sykhuset. Men så kom vi kontakt med en ernæringsfysiolog, og hun nevnte dette med energipulver i maten...og det funker flott! Nå ser vi ikke ribbeina på henne lenger...

Men minsten din har også vært liten hele tiden da! For Lotte veide jo ganske mye mindre ved fødsel...

Jeg mistet melken når Lotte var 9uker, så hun har aldri ammet, men fikk selvfølgelig MM på sykehuset, også MME hjemme...men ingen favoritt! Derfor begynte vi med grøt veldig tidlig...

Hvor gammel er minsten din nå da? Og hvor stor er hun?

Hei igjen:)

Spennende med veiing da, hvor stor var hun nå?

Det er jo råbra at hun spiser godt, da er det jo ikke noe problem der. Energipulver er bra, spesielt når det har en virkning, ribben er det godt å gjemme unna litt;) Jenta mi har hatt næringsdrikk på blåresept veldig lenge, men der har vi ikke sett noe særlig innvirkning på vekten..men vi vet jo ikke hvordan hun hadde vært dersom hun _ikke_ hadde fått det, så..Jeg sjekket gamle helsekortet hennes, hun var 67 cm da hun var 14 mnd, og 5980 gram. Hvor gammel er Lotte? Jeg sjekket profilen, men husker ikke i skrivende stund:)

Jentene mine er 2 år og 9 mnd nå, minsta er 84 cm og 8,5 kg..liten snelle enda. Nå skal hun nok få en nesesonde da.

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Hehe..jeg skulle egentlig slette det du hadde skrevet.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg er så sjeldent her inne, så jeg så ikke mld før nå!Sorry..

Hvis jeg ikke husker helt feil, veide hun det som jeg skrev:) Men var 68cm lang:)

Nå er hun 7,5kg og 70cm, og barnehage jente! Hun blir så stor altså! Så veldig "voksen" i ansiktet..

En kommentar fra en kassadame: " så veldig veslevoksen hun så ut da:)"..(det ble sagt med et smil)! Så da jeg forklarte at hun var eldre enn hva størrelsen hennes tilsa, sa hun at det kunne hun se ja! Hihi..

Lotte er 1,5år(18mnd ukorrigert) hun nå:) Tenk det..tiden går så fort!

Har hun minsten din fått nesesonde eller?

Funker det bra?

Klems

Jeg er mer tilgjengelig på facebook:)

Thea Jenshagen

Lotte sin gruppe: Lykketrollet Lotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...