moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2009 #26 Skrevet 30. juli 2009 Hvis han er pen gjør jeg kanskje det. Det samme gjør jeg hvis jeg ser en pen hvit mann eller en mulat. Men ikke bare generelt fordi han er neger.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #27 Skrevet 30. juli 2009 Feite hender er ikke det samme som store hender.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #29 Skrevet 30. juli 2009 Bare for meg å SE en neger er frastøtende. Så NEI jeg tenker IKKE på det !
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #30 Skrevet 30. juli 2009 JEG GJØR!!! eller spørs veldig hvor han er fra da.. once you go black, you never go back!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2009 #31 Skrevet 30. juli 2009 JEG GJØR!!! eller spørs veldig hvor han er fra da.. once you go black, you never go back!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #32 Skrevet 31. juli 2009 Hvorfor tror du asiatiske sumobrytere har store pikker? Pga bleia??? Nei, du. Den lille marken kommer ikke fram mellom valkene engang!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #34 Skrevet 31. juli 2009 Vel, jeg har ikke for vane å umiddelbart tenke på penisstørrelse når jeg ser en mann uansett, men... Jeg har hatt sex med mange svarte menn og enda flere asiatiske menn, og i følge mine erfaringer finnes det ikke ett ord sannhet i disse penis-mytene som er ute og går. De negrene jeg har hatt sex med har hatt middels til liten penis, mens alle asiatene har hatt middels til stor penis. Og jeg har hatt sex med mange asiatere altså! Kanskje jeg bare har hatt sex med spesialtilfeller, men jeg tror i alle fall ikke på dette med at negre har store peniser og asiatere har små. Heller omvendt For øvrig hadde jeg sex med en hvit australier en gang, og han hadde den største penisen jeg noen gang har sett! Skikkelig monster, altså...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #35 Skrevet 31. juli 2009 Da er de damene jammen både overfladiske og ikke så rent lite rasistiske... Personlig tenker jeg ikke over det, nei. Like lite som jeg tenker at asiater har liten tiss når jeg ser en asiat.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #36 Skrevet 31. juli 2009 Nei, jeg har slutta å tenke sånn etter at jeg ble voksen. Det jeg derimot ser på, er rumpa... for svarte menn har en tendens til å ha en søt sprettrumpe, og de er noen jævler på å danse!
KaMa Skrevet 31. juli 2009 #37 Skrevet 31. juli 2009 Hvis den profilen er _litt_ sann og du er født i 74, mannen, så er det temmelig begredelig at du ikke har klart å finne ut at stereotypier som regel ikke representerer normaler, når det kommer til mennesker, i løpet av dine 35 år. Bodd under en stein og slippet å erfare noe særlig i løpet av livet? Forøvrig... går du rundt og antar at damen din tenker store kjønnsorgan hver gang hun ser en farget mann så må du vel slite seriøst med selvtillitten?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #38 Skrevet 31. juli 2009 Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har tenkt over størrelsen til menn jeg ser på gata uansett hudfarge. Det er ikke noe jeg tenker på, rett og slett! Er det hi eller samboeren som har denne teorien? Høres ut som en typisk mann egentlig...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #39 Skrevet 31. juli 2009 Når jeg ser en neger tenker jeg at pikken hans sikkert er stoooor!!!! Tenker også at det sikkert hadde vært deilig å prøvd en skikkelig stor en.....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2009 #41 Skrevet 31. juli 2009 Nei, kan ikke si jeg gjør det. Ser negre hele tiden i dagliglivet, sjefen min er afrikansk. Kan ikke gå rundt og tenke på mannlige kjønnsorganer hele dagen:) Men er jeg i det rette lynne så kan jeg tenke mitt hvis jeg ser en mann på rundt 2 meter som har store hender og 45 i sko..... Skal ikke påstå at det betyr stor pikk men jeg liker nå å tro det. Når det er sagt så er det noe jeg liker å tenke på, sex med en som har en stor en betyr ikke automatisk bra sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå